دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت الاسلام والمسلمین رستمی:

رایزنان علمی، توانمندی‌های کشور ایران را در عرصه جهانی نشان دهند

رایزنان علمی، توانمندی‌های کشور ایران را در عرصه جهانی نشان دهند
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: رایزنان علمی، توانمندی‌های کشور ایران را در عرصه جهانی نشان دهند.
کد خبر : 913801

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نشست سالیانه رایزنان علمی با بیان اینکه رایزنان علمی سپاه تک نفره در کشور‌های مختلف جهان هستند، گفت: فرصت‌ها زودگذر هستند و هر شخصی در هر جایگاهی که قرار دارد فرصت کوتاهی جهت خدمت به مردم را خواهد داشت لذا خوش بحال کسانی که این فرصت‌ها را مغتنم شمرده و با قدر شناسی و فرصت شناسی این دوران کوتاه حضور در این جهان را مدیریت کرده و از آن بهره می‌برند.

وی ادامه داد: در اواخر عمر حضرت نوح از او پرسیده شد مقدار عمر شما به چه میزان بود، پاسخ داد به اندازه عبور از آفتاب به سایه؛ بنابراین مومن باید این فرصت اندک را تبدیل به سرمایه برای ابدیت کند.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی با بیان اینکه رایزنان علمی حامل کلمه حق هستند، اظهار کرد: جوانان غربی که در فضای ضد اللهی و اومانیستی رشد می‌یابند توسط رایزنان علمی تحول می‌یابند و این امر بیانگر این است که رایزنان علمی در اقصی نقاط جهان به مجاهدت و روشنگری می‌پردازند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خطاب به رایزنان علمی تصریح کرد: مجاهدت‌های بسیاری از سوی شما انجام می‌شود که لازمه آن توسل و تفکر عمیق است تا شما بتوانید در آن منطقه‌ای که مستقر هستید تحول ایجاد کنید و اثر گذار باشید. شما می‌توانید توانمندی‌های کشور ایران را در عرصه جهانی نشان دهید.

وی عنوان کرد: شما در فرصتی هستید که می‌توانید مجرای هدایت بسیاری از افراد باشید، زیرا در کشور‌های دیگر آسیب‌های زیادی وجود دارد که شما می‌توانید با شناسایی ظرفیت‌ها و پیگیری آنها سبب این هدایت شوید.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی در پایان با تاکید بر اینکه رایزنان علمی کارشناسان خبره این حوزه هستند، خاطرنشان کرد: آن کسی در این مسیر برنده و رستگار است که بتواند از این مهلتی که خداوند به او عطا کرده است استفاده بهینه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته