دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1395 - 13:07

جلالی: نماینده منتقد از من عذرخواهی و لاریجانی چندین دقیقه از من تعریف کرد/ عارف زیبنده پست مرکز پژوهش‌هاست

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: اگر هیأت امنای مرکز پژوهش‌های مجلس صلاح دانست که من رئیس باشم همه جد و جهد خود را به کار خواهم برد.
کد خبر : 91376

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، کاظم جلالی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز بعد از پایان صحن علنی مجلس در جمع خبرنگاران درباره ادامه کار خود در مرکز پژوهش‌ها اظهار کرد: رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس را هیأت امنا که همان هیأت رئیسه هستند، انتخاب می‌کنند. من فعلا در این سمت حضور دارم تا رئیس جدید تعیین شود و بعد مراسم تودیع و معارفه برگزار شود.


وی در مورد سایر گزینه‌های مطرح‌شده برای ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چهره‌هایی که مطرح شدند افراد خوبی هستند که در میان آنها آقای عارف هم هست. نام ایشان را برخی مطرح کردند و اگر هیأت امنای مجلس تصمیم بگیرند ایشان زیبنده این پست هستند.


وی در ادامه درباره انتقادهایی که نسبت به عملکرد او در پست ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس مطرح می‌شود، گفت: کجا فردی انتقاد کرده است. فقط یک نماینده در صحن صحبت کرد که آن هم بعد از جلسه از من عذرخواهی کرد. از طرفی آقای لاریجانی چند دقیقه از عملکرد من در ریاست مرکز پژوهش‌ها تعریف کرد.


جلالی درباره اینکه «آیا او نامه‌ای به علی لاریجانی درباره ریاست مرکز پژوهش‌ها داده است»، گفت: من نامه‌ای به کسی ندادم ولی به برخی دوستان گفتم هر جور که لازم دانستند اقدام کنند.


وی در پاسخ به این سؤال که «آیا علاقه‌ای به ادامه دادن کار در پست ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس دارید؟»، گفت: اگر هیأت امنا صلاح دانست که من رئیس باشم همه جد و جهد خود را به کار خواهم برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته