دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1403 - 11:39

لیست نمایندگان منتخب دریافت و ثبت اسناد درمانی بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری از سوی بیمه ملت اعلام شد

لیست نمایندگان منتخب دریافت و ثبت اسناد درمانی بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری از سوی بیمه ملت اعلام شد
لیست نمایندگان منتخب جهت دریافت و ثبت اسناد درمانی بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری از سوی بیمه ملت اعلام شد. بازنشستگان محترم از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ روز‌های ۷ لغایت ۲۱ خردادماه به مدت دو هفته فرصت دارند اسناد هزینه درمانی خود را تحویل نمایندگان منتخب دهند تا پس از پایان دریافت کلیه اسناد معوقه، فرایند ثبت و ارزیابی و متعاقب آن پرداخت خسارات متعلقه به انجام برسد.
کد خبر : 913693

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به اطلاع کلیه بیمه شدگان محترم درمان تکمیلی صندوق بازنشستگی کشوری می‌رساند، شرکت بیمه ملت در راستای ارائه خدمات به بازنشستگان گرامی، لیست نمایندگان منتخب جهت دریافت و ثبت اسناد درمانی مربوط به ابتدای سال 1403 تاکنون را اعلام کرد.

بازنشستگان محترم می‌توانند با مراجعه به آدرس‌های اعلام شده، از لیست کامل این مراکز در سراسر کشور مطلع شده و نسبت به ثبت و دریافت خدمات درمانی خود از طرق اعلام شده اقدام کنند.

لازم به ذکر است که لیست مذکور به طور مستمر بروزرسانی خواهد شد و آخرین نسخه آن در آدرس‌ فوق قابل دسترس خواهد بود.

بازنشستگان عزیز می‌توانند جهت تحویل مدارک پزشکی از صبح دوشنبه ۷ خرداد از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ در روزهای غیرتعطیل تا روز دوشنبه تاریخ ۲۱ خردادماه سال جاری به مدت دو هفته به نمایندگان منتخب مراجعه کنند.

جهت دریافت لیست نمایندگان منتخب دریافت و ثبت اسناد درمانی بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری لطفا کلیک کنید.

بیمه‌شدگان و بازنشستگان گرامی می‌توانند جهت سهولت در دسترسی به لیست نمایندگان از این لینک  اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته