دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کاروان ویژه جانبازان راهی سرزمین وحی شدند

کاروان ویژه جانبازان راهی سرزمین وحی شدند
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم بدرقه کاروان حج تمتع جانبازان گفت: کاروان ویژه جانبازان راهی سرزمین وحی شدند.
کد خبر : 913686

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص شرایط اعزام جانبازان به حج تمتع اظهار کرد: مطابق ماده ۴۳ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، سازمان حج و زیارت باید هر ساله ۵ تا ۱۰ درصد سهمیه حجاج را به خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان تخصیص دهد که امسال هم با تلاش معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران این موضوع محقق شد.

وی ادامه داد: تعدادی از جانبازان ما شرایط ویژه و خاصی دارند که باید در قالب یک کاروان خاص اعزام شوند. امروز کاروان ۹۰ نفره ویژه جانبازان که بیشتر این عزیزان جانبازان نخاعی هستند به همراه همراهانشان عازم این سفر معنوی هستند.

پاکدل خاطرنشان کرد: امیدواریم همه ما خادم خوبی برای جانبازان باشیم، در این سفر معنوی احترامی که اعضای کاروان‌های ایرانی و خارجی به کاروان ویژه جانبازان دارند، بسیار متمایز است، زیرا اکثر مسلمانان کشورها برای گرفتن حاجت به این کاروان مراجعه می‌کنند و در حقیقت این عزیزان شهدای زنده هستند که چهل سال است روی ویلچر نشسته و اکنون با مستجاب شدن دعاهایشان عازم این سفر معنوی می‌شوند.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: امیدواریم به برکت دعای این عزیزان و برکت حضور خانواده‌های شهدا، به زودی رژیم منحوس صهیونیستی نابود و زمینه برای حضور بیشتر مردم ایران برای این سفر و عتبات عالیات فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته