دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1403 - 12:28

عقیلی: در بازی رفت با استقلال داور یک پنالتی اشتباه گرفت/ می‌خواهیم از شخصیت گل گهر دفاع کنیم

عقیلی: در بازی رفت با استقلال داور یک پنالتی اشتباه گرفت  می‌خواهیم از شخصیت گل گهر دفاع کنیم
مربی تیم فوتبال گل گهر گفت: اشتباهات داوری همیشه در ایران به سود استقلال و پرسپولیس است و در همین بازی رفت داور یک پنالتی اشتباه گرفت.
کد خبر : 913685

هادی عقیلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در مورد بازی فردای گل گهر با استقلال و حساسیتی که این مسابقه برای تعیین قهرمانی دارد، عنوان کرد: همان قدر که این بازی برای تیم حریف  مهم است برای ما هم مهم است. قبلا هم این را گفته بودیم که حتی یک رتبه هم در جدول بالاتر قرار بگیریم برایمان مهم است . تیمی هستیم که می خواهیم از شخصیت گل گهر دفاع کنیم.

وی در خصوص اینکه برای این بازی نگران داوری است یا خیر تصریح کرد: نگران داوری از این بابت هستیم که معمولا در ایران داوری ها ناخودآگاه بیشتر به نفع میزبان است. همچنین در ایران به طور کلی چون استقلال و پرسپولیس در اکثر ورزشگاه ها تماشاگر دارند و به نوعی همیشه میزبان حساب می شوند داوری ها اگر اشتباهی هم داشته باشند به نفع آنهاست. این موضوع ربطی هم به امسال و پارسال ندارد و سالها همین طور بوده است. البته در جهان هم همین طور است که معمولا داوری ها به نفع تیم میزبان است. کاری هم نمی شود کرد. به نظر من اگر قرار باشد تیمی معترض باشد باید تیم های مقابل آنها معترض باشند.

عقیلی تاکید کرد: در بازی رفت با استقلال داور یک پنالتی اشتباهی گرفت که شاید اگر این اشتباه نبود روند بازی تغییر می کرد. در هر صورت این اتفاقات رخ می دهد اما یادم می آید که در همان بازی رفت آرام ترین روزی بود که نیمکت های دو تیم داشتند و هر دو کادرفنی با احترام با هم برخورد کردند و هیچ مشکلی هم بین ما پیش نیامد و اشتباه داوری باعث نشد تا در رفتار ما مربیان با هم تاثیر بگذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته