دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1403 - 14:24
امیر سرتیپ حیدری:

با حضور مدبرانه‌ رهبری پس از شهادت رئیس جمهور، خللی در امور کشور به وجود نیامد

با حضور مدبرانه‌ رهبری پس از شهادت رئیس جمهور، خللی در امور کشور به وجود نیامد
فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در همایش جانشینان و معاونان هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌های نزاجا، گفت: کارکنان عقیدتی سیاسی‌ نیروی زمینی ارتش سربازان خط مقدم جبهه‌های فرهنگی هستند.
کد خبر : 913668

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، با حضور در همایش جانشینان و معاونین هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های نزاجا که صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد، با اشاره به سانحه بالگردی رئیس جمهوری و شهادت شهید آیت‌الله رئیسی، شهید آیت الله آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، کادر پرواز و دیگر همراهان، با درخواست علو درجات برای این شهدای عزیز، گفت: رئیس جمهور فقید، امام جمعه شهر تبریز و هیئت همراه آنان، از افراد مخلص، انقلابی، صادق و خدمت‌گزار نظام اسلامی بودند که درگذشت آنان، موجب اندوه فراوان تمامی آحاد جامعه ایران اسلامی شده است.

وی افزود: به برکت وجود نظامی مبتنی بر ولایت فقیه، با عنایت و الطاف عالیه الهی و حضور مدبرانه مقام معظم رهبری، پس از بروز این ضایعه جانگداز، خللی در کار و امور محوله کشور به وجود نیامد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه تمام تلاش این نیرو، در راستای ارتقای آمادگی رزمی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: تأمین امنیت کشور، مؤلفه‌های متعددی دارد که از برجسته‌ترین آنها، دفاع سرزمینی است و این مؤلفه نیز در کشور ما، متأثر از فرهنگ، ایدئولوژی و باور‌های اسلامی است که موجب می‌شود نیروی زمینی ارتش، از عنصر فرهنگ در راستای ارتقای توانایی‌های رزمی و بازدارنده‌ی خود حداکثر بهره را ببرد.

وی افزود: از اهم برنامه‌های نیروی زمینی ارتش، تربیت سربازانی فرهنگی است که بتوانند با پوشیدن لباس رزم و حضور در هر نقطه میهن اسلامی، در راه ترویج آموزه‌های ناب اسلامی و سبک و سیره شهدا کوشش کرده و به تحکیم و تقویت هر چه بیشتر فرهنگ اسلامی در ایران و جهان کمک کنند.

وی ادامه داد: از جمله عرصه‌هایی که حضور روحانیون و کارکنان عقیدتی سیاسی‌یگان‌های نیروی زمینی به چشم می‌آید، حضور مؤثر و به موقع در موضوعاتی نظیر جنگ‌های شناختی و شبیخون‌های فرهنگی است؛ چرا که کارکنان عقیدتی سیاسی پرچمدار و سربازان خط مقدم جبهه‌های فرهنگی کشور هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، با بیان اینکه لازم است تا به تداوم کیفیت و کارآمدی مأموریت‌ها و مسئولیت‌ها در مبارزه با دشمنان اهتمام داشت، تصریح کرد: سرمایه‌گزاری، برنامه‌ریزی و تداوم بخشیدن به کیفیت وکارآمدی در حیطه جنگ‌های شناختی و فرهنگی، برای خنثی‌کردن نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان حائز اهمیت است.

امیر سرتیپ حیدری در پایان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آتی خاطر نشان کرد: از جمله موقعیت‌های مهمی که در تعیین سرنوشت آینده کشور اهمیت وافری دارد، انتخابات ریاست جمهوری آتی است که شرکت کارکنان نیروی زمینی ارتش در آن، هم به مثابه نمود عملی جهاد تبیین و هم به عنوان الگوی رفتاری و تأثیرگذار برای تشویق و ترغیب دیگر آحاد جامعه، برای مشارکت در فرایند توسعه سیاسی کشور و پیشبرد امور نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته