دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آیت‌الله رئیسی الگویی اسلامی و جهادی برای مدیران

آیت‌الله رئیسی الگویی اسلامی و جهادی برای مدیران
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر آیت‌الله رئیسی را الگویی اسلامی و جهادی برای مدیران دانست.
کد خبر : 913603

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت، خادم‌الرضا شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان با حضور استادان، دانشجویان و کارکنان در سالن آیت‌الله خامنه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر به بیان ویژگی‌های مثالزدنی شهید رئیسی مانند اخلاص، روحیه مردمی، ولایتمداری و جهادی بودن ایشان پرداخت و آیت‌الله رئیسی را الگویی اسلامی و جهادی برای مدیران دانست.

سید غلامرضا حسینی‌پور قاسم‌آبادی با بیان اینکه برکات و اثرات شهید رئیسی از ابراهیم رئیسی بیشتر خواهد بود، ادامه داد: شهادت قسمت افرادی می‌شود که زندگی‌شان خدایی و شهدایی باشد، رنگ خدا را در زندگیمان بیشتر کنیم تا عاقبت بخیر شویم.

وی با اشاره به عظمت و بزرگواری شهدای خدمت افزود: چه حرف‌هایی که پشت شهید رئیسی نمی‌زدند و چه فداکاری‌ها و ازجان گذشتگی‌هایی که این مرد بزرگ بدون توجه به آن حرف‌ها انجام می‌داد، چقدر این مرد پاک و کاری بود، ما مانند آیت‌الله آل‌هاشم را مگر می‌توانیم پیدا کنیم، این مرد چقدر مردمی بود، بین اقشار مردم، دانشجویان، استادان و کسبه حضور داشت، این دیپلمات بزرگ یعنی دکتر امیرعبداللهیان و همچنین شهید مالک رحمتی استاندار جوان که هرچقدر از آنها تعریف و تمجید کنیم زبان قاصر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر تشریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «رفتن این شهدای خدمت هیچ خللی در کار دولت و کشور ایجاد نمی‌کند.» امام خمینی(ره) هم فرموده بودند: «اگر رجایی رفت خدا هست اگر این رئیس جمهور محبوب و مردمی رفت ما خدای اینها را داریم ما دلمان به عنایات الهی و دعای معصومین قرص است، لیکن از درگاه خداوند متعال درخواست می‌کنیم این خلأ را به نحو احسن برای ما جبران بفرماید و در نهایت همه ما را عاقبت بخیر کند.»

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته