دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم کنکور از ۸ خرداد

آغاز انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم کنکور از ۸ خرداد
سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، شركت‌‌کنندگان در آزمون‌ اختصاصی پذيرش دانشجو- معلم مي‌رساند، «سامانه جامع آزمون سراسری» برای انتخاب کدرشته‌محل‌های دانشگاه فرهنگيان به صورت اينترنتی از روز سه‌شنبه به تاریخ 1403/03/08فعال خواهد شد.
کد خبر : 913599

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، پيرو انتشار اطلاعيه به تاريخ 1402/11/01در خصوص انتخاب رشته آزمون اختصاصي پذيرش دانشجو- معلم سال 1403 به اطلاع شركت‌‌کنندگان در آزمون‌ اختصاصي پذيرش دانشجو- معلم مي‌رساند، «سامانه جامع آزمون سراسري» براي انتخاب کدرشته‌محل‌هاي دانشگاه فرهنگيان به صورت اينترنتي از روز سه‌شنبه به تاریخ 1403/03/08فعال خواهد شد و تا روز شنبه به تاریخ 1403/03/12ادامه خواهد داشت. بر اين اساس ضرورت دارد متقاضيان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته آزمون اختصاصي پذيرش دانشجو- معلم سال 1403، به درگاه اطلاع رساني سازمان ملي سنجش و ارزشيابي نظام آموزش کشور به نشاني:  www.sanjesh.org مراجعه و با ورود به سامانه جامع آزمون سراسري و با توجه به رشته محل‌هاي اعلام شده در دفترچه راهنماي مذکور، نسبت به انتخاب رشته‌محل‌هاي مورد علاقه خود اقدام کنند.

نکات مهم براي انجام انتخاب رشته:

1- داوطلبان ضرورت دارد به شرايط و ضوابط اختصاصي و ساير موارد مطروحه در دفترچه راهنماي انتخاب رشته آزمون اختصاصي پذيرش دانشجو- معلم در دانشگاه فرهنگيان سال 1403 «مندرج در درگاه اطلاع‌رساني سازمان ملي سنجش و ارزشيابي نظام آموزش کشور» که از روز دوشنبه به تاريخ 1403/03/07 از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملي سنجش و ارزشيابي نظام آموزش کشور قابل دسترس خواهد بود، توجه کنند.

2- متقاضياني مي‌توانند نسبت به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه فرهنگيان اقدام کنند که در آزمون اختصاصي دانشگاه فرهنگیان در ارديبهشت‌ماه سال جاری (در روزهاي پنجشنبه و جمعه به تاریخ 06 و 1403/02/07) در آزمون سراسري سال 1403 (نوبت اول) شرکت کرده باشند.

3- به داوطلبان توصيه مي شود مطابق شرايط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته آزمون اختصاصي پذيرش دانشجو- معلم سال 1403، ابتدا فرم پيش‌نويس مندرج در انتهاي دفترچه مذكور را تكميل و سپس بر اساس فرم پيش‌نويس با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان ملي سنجش و ارزشيابي نظام آموزش کشور، در مدت زمان كوتاه‌تر و بدون خطا نسبت به تكميل فرم انتخاب رشته‌ خود اقدام كنند.

4- پس از تكميل فرم انتخاب رشته اينترنتي و دريافت كدپيگيري، يك نسخه پرينت از فرم انتخاب رشته تهيه و نزد خود نگهداري کنيد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته