دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1403 - 18:40

وزیر کشور: پنج‌شنبه آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات/ راه شهید رئیسی ماندگار خواهد بود

وزیر کشور: پنج‌شنبه آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات  راه شهید رئیسی ماندگار خواهد بود
احمد وحیدی گفت: شرایط انتخاب شوندگان اعلام شد و کسانی که می‌خواهند کاندید شوند باید آماده شوند، از روز پنجشنبه شروع ثبت نام را خواهیم داشت. دواطلبان برابر چهارچوب‌‌های اعلام شده از طرف ستاد انتخابات  مدارک خود را آماده کنند تا هنگام ثبت نام ارائه دهند.
کد خبر : 913598

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و سایر همراهان اظهارکرد: شهید بزرگوار در تمام لحظات عمر خود مشغول به فعالیت و در حال خدمت به مردم بود.  شهید رئیسی یک راهبر و انگیزه دهنده در دولت برای همه بود و تلاش گسترده و مستمر در همه صحنه‌ها داشت.

وی افزود: بر این اساس همه اعضای دولت با وی همراه بودند و یک جریان پر تلاشی شکل گرفته بود که در غیابشان نیز همان تلاش‌ها ادامه خواهد داشت.  

وزیر کشور ادامه داد: هر کس در این مسیر قرار گیرد باید راه شهید رئیسی را ادامه بدهد و این مسیر ماندگار انقلابی است.  

وحیدی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: فرایند انتخابی را از امروز شروع کردیم؛ ابلاغات لازم به استانداری انجام شده است و ستاد انتخابات حکم گرفتند و درحال شکل‌گیری است.  

وی با تأکید بر اینکه شرایط انتخاب شوندگان اعلام شد و کسانی که می‌خواهند کاندید شوند باید آماده شوند، از روز پنجشنبه شروع ثبت نام را خواهیم داشت، اضافه کرد: دواطلبان برابر چهارچوب‌های اعلام شده از طرف ستاد انتخابات  مدارک خود را آماده کنند تا هنگام ثبت نام ارائه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته