دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1403 - 17:59
در گفت‌وگوی اختصاصی با آنا؛

معینی آرانی: روزهای بسیار روشن و امیدبخشی پیش روی ملت ایران است

معینی آرانی: روزهای بسیار روشن و امیدبخشی پیش روی ملت ایران است
منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل درآستانه آغاز دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات هیئت رئیسه مجلس دوازدهم، همکاری و همدلی نمایندگان را در انتخابات هیئت رئیسه حائز اهمیت دانست.
کد خبر : 913589

مصطفی معینی آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به ضرورت امیدبخشی و امیدآفرینی برای ملت عزیز و همیشه درصحنه، وحدت و انسجام را مایه افزایش اعتماد عمومی و مأیوس کردن دشمن دانست و افزود: مشارکت حداکثری منتخبان مردم درانتخاب هیئت رئیسه کارآمد و متخصص اولین آزمون و آوردگاه  نمایندگان دوره دوازدهم است که رجا واثق دارم عصاره فضایل از نخستین آزمون پیروز بیرون می‌آیند.


وی تأکید کرد: نصب العین قرار دادن فرمایش‌های مقام معظم رهبری در زمینه وحدت و همدلی اسباب توفیق بیشتر را در این مسئولیت سترگ فراهم خواهد ساخت.

منتخب مردم کاشان. آران و بیدگل و نیاسر در مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت خادمان ملت و در رأس آن شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی بر ضرورت هوشمندی بیشتر نمایندگان در این برهه حساس از زمان تأکید کرد.

مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم در روز دوشنبه ۷ خرداد ماه با حضور تمام نمایندگان جدید و همچنین مهمانان ویژه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته