دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1403 - 17:56
در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار آنا؛

وزیر کشور: انتخابات پرشور و باشکوهی در پیش داریم

وزیر کشور: انتخابات پرشور و باشکوهی در پیش داریم
احمد وحیدی در حاشیه برگزاری مجلس یادبود رئیس جمهور شهید در مدرسه عالی شهید مطهری گفت: خون شهید احیاگر جامعه است و تردیدی نیست که شهیدان خدمت با رجعت عارفانه خود موجب بیداری جامعه می‌شوند.
کد خبر : 913587

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا در حاشیه برگزاری مجلس یادبود رئیس جمهور شهید سیدابراهیم رئیسی در مدرسه عالی شهید مطهری گفت: خون شهید احیاگر جامعه است و تردیدی نیست که شهیدان خدمت با رجعت عارفانه خود موجب بیداری جامعه می‌شوند.

وی ادامه داد با حول و قوه الهی و عنایات خاصه حضرت ولیعصر انتخابات بسیار پرشور و باشکوهی را پیش بینی می‌کنیم و امیدواریم با حضور گسترده مردم یک بار دیگر برگ زرین دیگری بر دفتر زرین این انقلاب ثبت و ضبط شود.

وی با اشاره به زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای برگزاری انتخابات به ویژه در این فرصت محدود گفت: هیچ تردیدی نداریم که همه عوامل نظارتی اجرایی و برگزاری انتخابات با تمام وجود در شکل گیری یک رخداد عظیم با عنوان حماسه هشتم تیر مشارکت فعالان خواهند داشت.  

احمد وحیدی ادامه داد: شهید سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید کشورمان مزد خدمت صادقانه و از سر صدق و وفا به نظام مقدس جمهوری اسلامی را با شهادت تکان دهنده خود گرفت و این یک هفته شور و شعور مردم نشان داد این انقلاب به انقلاب حضرت حجت متصل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته