دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیانیه جمعی از دختران شهدا در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

بیانیه جمعی از دختران شهدا در پی شهادت آیت‌الله رئیسی
«جمعیت پیام آوران بشارت» ( جمعی از دختران شهدا) در پی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیات همراه ایشان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر : 913533

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «جمعیت پیام آوران بشارت» ( جمعی از دختران شهدا) در پی شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیات همراه ایشان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم 

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ  فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبديلًا (سوره احزاب آیه ۲۳ ) 

امروز دختران شهدای ایران اسلامی داغدارند. داغدار رئیس جمهور عزیزی که نهضتی عظیم در اخلاق و سیاست پدید آورد. او در مبارزه با فساد؛  خدمت به مردم و رسیدگی به حقوق آنها لحظه‌ای از پای ننشست. رفتار و منش او تبلور سیره امیرمومنان علی علیه السلام بود. 

آیت‌الله رئیسی خدمت به اسلام را همان جهاد برای اجرای قانون اساسی؛ حفظ دستاوردهای انقلاب و تحقق عدالت اجتماعی می دانست. این حادثه جانگداز و عظیم را به دختران دردمند و صبور خدمت تسلیت عرض می‌کنیم و ضمن همدردی با این عزیزان عزم استوارمان را معطوف به پیروی از راه پدران شهیدمان در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی می‌کنیم.

اگرچه در این مصیبت داغداریم؛ اما  بر این عهد استواریم که رهبرمعظم انقلاب اسلامی فرمودند :«مردم نگران نباشند اختلالی در کار کشور بوجود نمی‌آید» 

امروز نیز ما بر این امر تاسی می‌جوییم و راه شهیدان انقلاب اسلامی ایران را ادامه می‌دهیم؛ راهی که با درایت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا و حضرت زینب سلام الله علیها، در برهه‌ای حساس از تاریخ اسلام آغاز شد و همچنان ادامه دارد. 

چنانچه تاریخ انقلاب اسلامی یادآور حضور دختران و زنانی است که پرچم جهاد را برافراشته داشتند و با جانفشانی پدران و همسرانشان پیام رسان راه و هدف آنان شدند.

اکنون نیز انتخابات پیش رو نماد و تداوم راه این شهیدان است و ولایت پذیری مهمترین نقطه عطف وحدت همه سیاسیون و جریان‌های مختلف خواهد بود. 

امروز ملت عزیز ایران خواستار همان شاخصه‌هایی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر آن تاکید داشته‌اند که پیشرفت و عزت ایران اسلامی و ملت شریف را در پی خواهد داشت .

ما جمعی از دختران شهدا با توکل به خداوند؛ عزمی استوار و اندیشه‌ای منسجم‌تر در انتخابات ریاست جمهوری حضور خواهیم یافت و در کنار اقشار مختلف مردم برای اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی حماسه‌ای ملی؛ اخلاقی و سیاسی خواهیم آفرید. 

گرامی باد نام و یاد رییس جمهور شهید و هئیت همراه ایشان «جمعیت پیام آوران بشارت» (دختران شهدا) خرداد ماه 1403

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته