دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1403 - 14:04
امام جمعه محمودآباد:

شهدای خدمت برای ایران عزت و افتخار آفریدند

شهدای خدمت برای ایران عزت و افتخار آفریدند
امام جمعه شهرستان محمودآباد عنوان کرد: چندین رئیس و نماینده از کشور‌های مختلف برای تکریم شهدای خدمت به ایران آمده و در کشورشان برای شهدا عزای عمومی اعلام کردند و این چیزی جز عزت و افتخار ایران اسلامی نیست.
کد خبر : 913524

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم هفتمین روز شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی، شهردار و سایر مسئولان در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمودآباد برگزار شد.

امام جمعه شهرستان محمودآباد در این مراسم گفت: این حادثه غمبار دل‌ها را رنجیده خاطر کرد و گرد انبوه غم را به ملت و نظام پاشید، اما شهدا از دست نمی‌روند، بلکه به دست می‌آیند و مایه سربلندی و افتخار انقلاب و کشور هستند.

شهدای خدمت برای ایران عزت و افتخار آفریدند

حجت‌الاسلام سیداحمد جباری اضافه کرد: اگرچه «شهید جمهور» آیت‌الله رئیسی و سایر شهدای عزیز بین ما نیستند، اما به برکت این انقلاب و نظام، مسیر و راه این شهدا ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: از آثار و برکات شهادت این عزیزان اینکه چندین رئیس و نماینده از کشور‌های مختلف برای تکریم شهدا به ایران آمدند و برای شهدا در کشورشان عزای عمومی اعلام کردند و این چیزی جز عزت و افتخار ایران اسلامی نیست.

شهدای خدمت برای ایران عزت و افتخار آفریدند

امام جمعه شهرستان محمودآباد درباره خصوصیات اخلاقی رئیس جمهور شهید کشورمان گفت: خویشتن‌داری و اخلاق‌مداری از صفات بارز این شهید بود و همگان شاهد بودند با توجه به تهمت‌هایی که به سوی او روانه می‌شد با اخلاق‌مداری، صبر و خویشتن‌داری از کنار آن رد می‌شدند و تنها دغدغه رفع مشکل مردم را داشتند و به گواه همگان حجم قابل توجهی از سفر‌ها و سرکشی‌ها به اقصی نقاط کشورمان بیانگر این موضوع است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته