دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار کارگر مطرح کرد؛

تلاش بی‌وقفه آیت‌الله رییسی الگو شود

تلاش بی‌وقفه آیت‌الله رییسی الگو شود
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: کارکردن بی‌وقفه و تلاش شبانه روزی آیت‌الله رییسی که رهبری معظم انقلاب اسلامی‌ هم‌به آن اشاره داشتند، باید الگویی برای ما باشد.
کد خبر : 913481

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه شور ستادی مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور معاونین، روسای سازمان‌ها، مدیران کل استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس در سالن ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی و همراهانشان واقعه‌ای تلخ برای کشور بود. چنانچه رهبر معظم انقلاب فرموند ملت ایران نگران نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید، با درایت و هدایت معظم‌له از این شرایط عبور خواهیم کرد و رییس جمهور جدید انتخاب خواهد شد.

وی افزود: در خصوص این حادثه تحلیل‌هایی در فضای مجازی منتشر می‌شود که همه آن‌ها گمانه‌زنی است و تمامی ابعاد این حادثه توسط ستاد کل نیروهای مسلح در حال بررسی است. شهید آیت‌الله رییسی در هر مسؤولیتی پای کار راهیان نور بود، ایشان در هر جایگاهی که بودند در راهیان نور شرکت می‌کردند. آشنایی من با شهید آیت‌الله رییسی به سال ۱۳۸۰ و زمانی که ایشان دادستان کل کشور بود بر می‌گردد، من گواهی می‌دهم که رفتار شهید رییسی زمانی که رییس جمهور شدند نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرد.شهید رییسی نظرات رهبر معظم انقلاب اسلامی را بر تصمیمی که می‌گرفتند ارجح تر می‌دانستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته