دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1395 - 12:21

سومین جشنواره عکس سلفی با استاد دانشگاه آزاد شاهرود منتخبان خود را شناخت + تصویر

سومین دوره جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با عنوان «عکس سلفی با استاد» با شناختن برترین‌ها به‌کار خود پایان داد.
کد خبر : 91348

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در این باره گفت:« بعد از استقبال گسترده از جشنواره عکس اول و دوم، جشنواره سوم هم با استقبال خوبی روبرو شد و به‌زودی جشنواره چهارم نیز برگزار می‌شود«.


سید امیررضا حسینی نژاد افزود: «موضوع این دروه از مسابقه عکس سلفی دانشجویان با اساتید بود که عکس‌هایی زیبا و جالب به‌دست هیئت داوران جشنواره رسید که این هیات پس از بررسی 532 عکس سلفی 5 عکس را به‌عنوان منتخب اول تا سوم انتخاب کرد که در رده سوم عکس‌های دو نفر حائز شرایط شدند«.


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: «سیاست روابط عمومی بر اجرای این دست جشنواره‌ها است و هدف آن استعدادیابی و شکوفایی آن در راستای همکاری بیشتر دانشجویان و همکاران با روابط عمومی است که تاکنون استعدادهای خوبی در این زمینه دیده‌شده است.»


در این دوره از جشنواره عکس که با موضوع سلفی با استاد بود، علی قرهخانی اول، مژگان نوروزی دوم و مرضیه جعفریان و زهرا دوستی به‌طور مشترک سوم شدند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته