دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تهران امشب هم ناپایدار است/ بارش‌های پراکنده در سراسر کشور

تهران امشب هم ناپایدار است  بارش‌های پراکنده در سراسر کشور
با اعلام سازمان هواشناسی کشور عصر امروز نیز شرایط جوی در اکثر نقاط شمالی و شرقی کشور ناپایدار است.
کد خبر : 913459

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف ایران و افزایش دما در نوار شمالی کشور خبر داد.

طبق اعلام این سازمان امروزیکشنبه ۶ خرداد در استان‌های گیلان، مازندران، استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گلستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی، سمنان، شمال استان‌های اصفهان و یزد، جنوب ایلام، ارتفاعات استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری در برخی از ساعات رگبار باران و رعدوبرق وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

از دوشنبه تا پنجشنبه (۷ تا ۱۰ خرداد ماه) نیز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در استان‌های نام برده شده رگبار باران پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود. از دوشنبه تا پایان هفته روند افزایش دما در نوار شمالی کشور به‌ویژه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد.

براساس این گزارش آسمان تهران فردا (۷ خرداد) صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد، در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای۳۳ درجه سانتیگراد سه شنبه (۸ خرداد) صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای۱۹ و حداکثر دمای۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۵ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۳ و ۴۵ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته