دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درآمد‌های گمرکی در دو ماهه نخست امسال ۴۳ درصد افزایش داشت

درآمد‌های گمرکی در دو ماهه نخست امسال ۴۳ درصد افزایش داشت
رئیس کل گمرک ایران از افزایش ۴۳ درصدی درآمد گمرکی در سال جاری خبر داد و گفت: درآمد‌های وصولی گمرک و واریزی به خزانه در دو ماهه نخست سال جاری به ۳۱ هزار و ۲۲۲ میلیارد تومان رسید.
کد خبر : 913437

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک ایران، محمد رضوانی‌فر با اعلام اینکه درآمد‌های وصولی گمرک و واریزی به خزانه در دو ماهه نخست سال جاری به ۳۱ هزار و ۲۲۲ میلیارد تومان رسید، اظهار داشت: این میزان درآمد وصولی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۳درصد افزایش داشته است.

وی در خصوص میزان حقوق ورودی وصولی کالا‌ها در دو ماهه نخست سال جاری، افزود: میزان حقوق ورودی وصولی کالا‌ها در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۷۲ درصد افزایش به رقم ۱۱ هزار و ۸۹۹ میلیارد تومان رسید.

رئیس گمرک اعلام کرد: میزان حقوق ورودی وصولی کالا‌ها به علاوه خودرو، گوشی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار و ۲۲ ردیف درآمدی گمرک در دو ماهه ابتدایی امسال ۱۶ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

رضوانی‌فر گفت: میزان مالیات بر ارزش افزوده وصولی در فروردین و اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ به میزان ۱۴ هزار و ۲۷۲ میلیارد تومان بوده که ۱۳ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته