دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1403 - 11:09
در گفت و گو با آنا

سرپرست شمس آذر: مقابل پرسپولیس برای اعتبار خودمان بازی می‌کنیم/کاری نداریم چه تیمی قهرمان می‌شود

سرپرست شمس آذر: مقابل پرسپولیس برای اعتبار خودمان بازی می‌کنیم کاری نداریم چه تیمی قهرمان می‌شود
سرپرست تیم فوتبال شمس آذر گفت: بازی با پرسپولیس برای ما اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و اصلاً کاری نداریم که این بازی چه نقشی را در تعیین قهرمان لیگ دارد.
کد خبر : 913430

مصیب چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه شمس آذر قزوین هفته قبل با توقف در خانه صنعت نفت آبادان فرصت صعود به رده پنجم جدول را از دست داد و در صورتی که برابر پرسپولیس شکست بخورد شانس ماندن در رده ششم را هم از دست می‌دهد، اظهار کرد: در همان نیمه اول بازی با صنعت نفت تعویض اجباری داشتیم و روی نیمکت هم دست سرمربی خالی بود، بازیکنانی که تعویض شدند نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. دو بازیکن اصلی ما محروم بودند و دو بازیکن اصلی دیگرمان سرما خورده بودند. نیمه اول چند موقعیت خوب را از دست دادیم و شرایط آب و هوایی هم در آبادان به شکلی بود که بازیکنان ما تحلیل رفتند و در آخرین لحظات گل مساوی را خوردیم.

وی ادامه داد: بازی با پرسپولیس برای ما اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و اصلاً کاری نداریم که این بازی چه نقشی را در تعیین قهرمان لیگ دارد. هدف ما این است که جایگاه بهتری داشته باشیم و نمی‌خواهیم رتبه پایین‌تری نسبت به آنچه استحقاقش را داریم به دست آوریم. البته ما برای همه تیم‌های لیگ برتری ارزش قائل هستیم ولی نمی‌خواهیم شرمنده خودمان شویم. انتظار از شمس آذر همیشه ارائه بازی با کیفیت بوده و برنامه ما در بازی با پرسپولیس هم ارائه بازی تماشاگرپسند است. دو بازیکن محروم در بازی قبلی به ترکیب بازگشته‌اند، بازیکنان سرماخورده بهتر شده‌اند، غایب نداریم و می‌رویم تا نتیجه‌ای بگیریم که مورد انتظار تماشاگران‌مان است و باعث می‌شود تا آنها راضی و خوشحال به خانه‌های خود بازگردند.

سرپرست تیم شمس آذر در مورد اینکه بازی با پرسپولیس برای تیمش جنبه انتقامی دارد، چون بازی رفت را واگذار کردند و از این دیدار به عنوان بازی قهرمانی نام برده می‌شود، تصریح کرد: از دیدگاه انتقامی به این بازی نگاه نمی‌کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و در این دیدار هم تلاش خواهیم کرد تا بهترین کیفیت را نشان دهیم. رتبه پنجم جدول را نشانه رفته‌ایم و همه اعضای تیم موظف هستند تا وظایف خود را به بهترین شکل اجرا کنند تا بتوانیم تماشاگران‌مان را در دیدار با پرسپولیس شاد کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته