دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

چمران: از کاندیداتوری زاکانی اطلاعی ندارم

چمران: از کاندیداتوری زاکانی اطلاعی ندارم
رئیس شورای شهر تهران گفت: نیازی به استعفای افراد برای کاندیداتوری ریاست جمهوری نیست. بنده از کاندیداتوری آقای زاکانی اطلاعی ندارم و چیزی به بنده نگفته‌اند.
کد خبر : 913416

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی چمران در حاشیه دویست و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  امروز مدیرعامل آبفای استان گزارشی درباره آب و فاضلاب شهر تهران و بودجه پیش‌بینی شده شورا برای این بخش ارائه می کند.

وی افزود: پایش نما‌های شهر تهران در جلسه امروز انجام می شود از این رو کمیته نما در دوره چهارم مستقر شد و با حضور اساتید دانشگاه و نمایندگان شورا نما‌ها بررسی می‌شود و مشکلات گوشزد خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره فعالیت تاکسی‌های اینترنتی با تاکید بر این مطلب که ما چون دخالتی در عملکرد تاکسی‌های اینترنتی نداشتیم، وزارت کشور به عنوان صنف به آن‌ها نگاه می‌کند، ابراز داشت: وزیر کشور درباره اینکه تاکسی‌های اینترنتی زیرنظر شورا‌ها باشد اظهار نظر کرده است. اینکه بگوییم باید این چنین باشد فکر می‌کنند می‌خواهیم امپراتوری داشته باشیم درحالی که قصد ما این است که مشکلات این بخش کاهش یابد.

وی با بیان اینکه تلاش زیادی شد که سیستم‌های سایبری شهرداری با همکاری دستگاه‌های امنیتی فعال شوند، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من هنوز آنچه که مورد نیاز شهر است، عملیاتی نشده و امیدواریم سریعتر انجام شود. شهرزاد اپلیکیشن بسیار قوی است که امید می‌رود بتواند سریع‌تر و به خوبی جایگزین موارد قبلی شود.

چمران گفت: نیازی به استعفای افراد برای کاندیداتوری ریاست جمهوری نیست. بنده از کاندیداتوری آقای زاکانی اطلاعی ندارم و چیزی به بنده نگفته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته