دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1403 - 09:04

سبک زندگی دینی باید در همه شئونات زندگی وارد شود

سبک زندگی دینی باید در همه شئونات زندگی وارد شود
معاون امور مدارس سمای استان بوشهر گفت: سبک زندگی دینی باید در تمام شئونات زندگی وارد شود و دشمن بر آن است که تغییراتی را در این سبک دینی ایجاد کند.
کد خبر : 913390

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فخرالسادات هاشمی، معاون امور مدارس سمای استان بوشهر در مراسم گرامیداشت و سوگواری شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت که در مجتمع پسرانه سمای بوشهر برگزار شد،‌ اظهار کرد: ایران اسلامی شخصیتی را از دست داد که اخلاق را به دولتمردان بازگرداند و آن مدیریت انقلابی، اخلاقی را به عرصه ظهور گذاشت.

وی با اشاره به اینکه دوست و دشمن از اخلاق و تقوای این شهید وارسته در حیرت هستند، افزود: بسیاری معتقدند که در سیاست، جای اخلاق نیست؛ اما مردم ایران اخلاق را در وجود و رفتار این شهید دیدند، همگان وظیفه داریم خدمات شهدایی که در راه خدمت جانشان را فدا کردند را تبیین کرده تا افرادی که بر اثر تبلیغات سوء دشمن در بی‌خبری هستند آگاه شوند و وحدت و همدلی را در جامعه تقویت کنیم.

معاون امور مدارس سمای استان بوشهر عنوان کرد: سبک زندگی دینی باید در همه شئونات زندگی وارد شود و دشمن بر آن است که تغییراتی را در این سبک دینی ایجاد کند در این باره وظیفه ما سنگین‌تر و حساس‌تر خواهد شد. یکی از ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی توسل وی بود، یعنی می‌شود انسان هم رئیس‌جمهور شود، هم مؤمن، عابد و عارف هم بشود؟ یعنی می‌توان سیاسی و عرفانی بود. عملاً در زندگی حضرت امام(ره)، عالمان دینی و امروزه رهبری انقلاب دیده‌ایم.

هاشمی اضافه کرد: خدا را شکر می‌کنیم که مسئولان تراز اول نظام به این شکل تربیت شده‌اند. در خدمت به مردم چنین رئیس‌جمهور رو از دست دادیم. مردمی با مردم بودن و باور به مردم شهید رئیسی زبانزد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته