دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1403 - 08:34

شادی دشمنان از شهادت آیت‌الله رئیسی نشان‌دهنده حقانیت این شهید بود

شادی دشمنان از شهادت آیت‌الله رئیسی نشان‌دهنده حقانیت این شهید بود
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز عنوان کرد: در حادثه شهادت آیت‌الله رئیسی و یارانش دشمنان اصلی ما شاد شدند و این جای تعجب ندارد، چراکه شهدای عزیز بر حق بودند.
کد خبر : 913384

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت، خادم‌الرضا شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان و گرامیداشت سوم خرداد (سالروز آزادسازی خرمشهر) با حضور استادان، دانشجویان و کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در این مراسم اظهار کرد: خداوند حقانیت را با خون شهدا نشان می‌دهد و این حقانیت متقابلاً راه را به همه ما نشان می‌دهد.

ایمان خنشا با اشاره به عمق واژه شهادت، افزود: شهدای پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهدای امنیت، شهدای سلامت و شهدای خدمت؛ ابهت، عظمت و فرهنگ ایثار و شهادت را به ما نشان می‌دهند.

وی عنوان کرد: در این حادثه دشمنان اصلی ما شاد شدند و این جای تعجب ندارد، چراکه شهدای عزیز بر حق بودند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، الگوی مسئول انقلابی و متدین را یک الگوی خوب برای جامعه برشمرد و شهید آیت‌الله رئیسی را یکی از الگو‌های بارز از مسئولان انقلابی در نظام حمهوری اسلامی دانست.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ضمن عرض تسلیت به مناسبت حادثه اخیر شهادت شهدای خدمت و گرامی‌داشت سوم خرداد بیان داشت: یکی از ویژگی‌های دنیای مادی این است که انسان در آن حساب و کتاب می‌کند، اما حساب و کتاب خداوند متعال در مکتب اسلام و توحیدی متفاوت است.

حجت‌الاسلام مهدی یعقوبی افزود: مهم‌ترین سرمایه انسان جان اوست، بهترین و ارزشمندترین چیزی که برای رسیدن به هدف از آن هم می‌گذریم، اما در تفکر الهی مرگ که در راه هدف الهی است می‌شود شهادت که یک افتخار برای کل دنیا است.

وی تأکید کرد: اصل انقلاب اسلامی با تحلیل مادی قابل مقایسه نیست، وقتی در این فضا قرار می‌گیرید، چون دارای آرمان هستید تلاش می‌کنید و این سختی‌ها شما را از آرمان‌هایتان دور نمی‌کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقالم معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد: ما دانشگاهیان باید شهادت شهدای خدمت را برای نسل جدید به‌خصوص دانشجویان تبیین کنیم که مسیر دچار انحراف نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته