دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1403 - 07:08
لیگ ملت های والیبال

پائز: حالا بیشتر شبیه یک تیم هستیم/ باید از ناامیدی به عنوان یک قدرت استفاده کنیم

پائز: حالا بیشتر شبیه یک تیم هستیم  باید از ناامیدی به عنوان یک قدرت استفاده کنیم
سرمربی تیم ملی والیبال ایران، گفت: در مسابقه با کوبا پیشرفت‌های زیادی در خیلی از فاکتور‌ها و کیفیت بازیکنان شاهد بودیم و حالا بیشتر شبیه به یک تیم هستیم.
کد خبر : 913380

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها مغلوب کوبا شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره مسابقه با این تیم گفت: بله این حقیقت است که تیم ایران در بازی سوم شکست خورد. در مسابقه با کوبا پیشرفت‌های زیادی در خیلی از فاکتور‌ها و کیفیت بازیکنان شاهد بودیم. حالا بیشتر شبیه به یک تیم هستیم.

موریس موتا پائز با تاکید بر این‌که بازیکنان ایران پیشرفت کردند، تصریح کرد: باید این موضوع را در ذهنمان نگه داریم که ناامیدی همیشه بزرگ است، اما باید از این ناامیدی به عنوان قدرتی برای بهتر کار کردن و بهتر انجام دادن در دفعه بعد استفاده کنیم.

وی درباره دیدار آینده تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین گفت: آرژانتین از قبیل تیم‌هایی است که بسیار خطرناک است. چرا که بر پایه قدرت بازی نمی‌کنند بلکه تیم باهوشی هستند.

پائز ادامه داد: بازیکنان آرژانتین اشتباهات کمی دارند و سرویس خوبی می‌زنند و دفاع خوبی دارند. این چالش بزرگی برای ایران است به خاطر اینکه کاملا متفاوت از کوبا و ایتالیا هستند. حتی شاید برای ما بدترین گزینه ممکن باشد چرا که تیمی استوار هستند.

تیم ملی والیبال ایران ساعت صفر روز دوشنبه هفتم خرداد در چهارمین و آخرین دیدار هفته نخست خود به مصاف آرژانتین می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته