دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1403 - 00:02
سردار احمدی‌مقدم در گفت‌وگو با آنا:

شهید رئیسی هیچگاه ظرفیت‌های کشور را دست کم نگرفت

شهید رئیسی هیچگاه ظرفیت‌های کشور را دست کم نگرفت
فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه رئیس جمهور فقید به ظرفیت‌های معنوی و مادی کشور ایمان راسخ داشت، گفت: او هیچگاه ظرفیت‌های کشور را دست کم نگرفت و باور داشت با تکیه بر ظرفیت‌های موجود می‌توان اتفاقات بزرگ و مبارکی را رقم زد.
کد خبر : 913333

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شخصیت آیت‌الله شهید رئیسی اظهار کرد: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری شهید رئیسی انسانی خستگی‌ناپذیر بود که واقعاً با واژه خستگی بیگانه بود. او کاری را شروع نمی‌کرد مگر اینکه درباره مزیت‌های انجام آن کار مطمئن می‌شد و اطمینان حاصل می‌کرد که می‌توان آن را به سرانجام برسد و لذا پیش از شروع هرکاری و بیان مطلبی برایش برنامه‌ریزی و هدفی را تعیین می‌کرد.

وی افزود: زمانی که من در نیروی انتظامی خدمت می‌کردم هرگاه برای مشکلی به آیت‌الله رئیسی مراجعه می‌کردم همواره درصدد رفع مشکلات برمی‌آمد و برای آن از جان مایه می‌گذاشت. آیت‌الله رئیسی به شدت به دنبال وحدت و یکپارچگی دستگاه‌ها و تمام ایران بود و از گفتن سخنان تفرقه‌افکن پرهیز می‌کرد و مشکلات را هیچگاه طوری بیان نمی‌کرد که مبادا منجر به سستی در وحدت ملی شود.

فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی بیان کرد: شهید رئیسی همیشه به ما توصیه می‌کرد اگر مشکلی وجود دارد باید این مشکل را با همدلی و همکاری رفع کرد و نباید اجازه داد یک مشکل به عامل تفرقه تبدیل شود و همچنین توصیه می‌کردند از بزرگنمایی مشکلات پرهیز شود چون در کشور هیچ بن‌بستی وجود ندارد و با فکر و تعقل و همکاری و همدلی می‌توان از سد همه مشکلات عبور کرد.

سردار احمدی‌مقدم با بیان اینکه رئیس جمهور فقید به ظرفیت‌های معنوی و مادی کشور ایمان راسخ داشت، گفت: او هیچگاه ظرفیت‌های کشور را دست کم نگرفت و باور داشت با تکیه بر ظرفیت‌های موجود می‌توان اتفاقات بزرگ و مبارکی را رقم زد. شهید رئیسی در حل مشکلات قوا و دستگاه‌ها همیشه پیش‌قدم بود و آن را یک تکلیف برای خود تعیین کرده بود.

وی بیان کرد: این شهید راه خدمت فردی به شدت زحمتکش و اخلاق‌مدار بود و هرگز توهین یا تهمتی بر زبان نیاورد و توهین و تهمت را معصیت می‌دانست. شهید رئیسی همواره تأکید داشت باید در راه امام و رهبری حرکت کرد و آنچه که امامین انقلاب بر آن تأکید دارند توجه داشت.

فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی بسیاری از مشکلات انباشته کشور را در سایه مجاهدت‌هایش حل و فصل کرد. به نظر من شهید رئیسی با اقدامات و مجاهدت‌هایش و روحیه خستگی‌ناپذیری که داشت کاری کرد حتی کسانی که به او در 1400 رأی نداده بودند شیفته او شده‌اند.

سردار احمدی‌مقدم در پایان تأکید کرد: شهید رئیسی ارادت قلبی به رهبری معظم انقلاب داشت و معتقد بود فرامین ایشان راهگشاست و اگر مدنظر قرار گیرند قطعاً اتفاق مبارک بسیاری را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته