دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1403 - 14:59

شهید رئیسی به‌تنهایی یک ملت بود

شهید رئیسی به‌تنهایی یک ملت بود
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: شهید رئیسی، مانند بهشتی مظلوم زیست و مانند سردار سلیمانی با روحیه انقلابی به دیدار یار رفت؛ او به‌تنهایی «یک ملت» بود.
کد خبر : 913294

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت که در این دانشگاه برگزار شد، شهید رئیسی را مرد میدان عمل خواند و اظهار کرد: شهید رئیسی مانند بهشتی مظلوم زیست، مانند رجایی ساده‌زیست و به مانند سردار سلیمانی با روحیه انقلابی به دیدار یار رفت،  باید خلاصه و مفید گفت که او به تنهایی «یک ملت» بود.

وی با بیان اینکه هیچ سعادتی بالاتر از شهادت در حین خدمت نیست، افزود: خدمت به مردم بزرگ‌ترین عبادت است و خوشا به حال شهدای عزیزی که در حین خدمت به این درجه رفیع رسیدند، توانستند سربلند در پیشگاه معبود یکتا با ائمه اطهار در اعلی‌علیین محشور شوند و شفاعت کننده ملت شیفته، عاشق و ولایت مدار ایران اسلامی باشند.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان عنوان کرد: امروز داغ و غم از دست دادن شهید جمهور، سید محرومان، مردی از سلاله نور و خدمت که آستین همت برای کمک به محرومان بالا زده تمام وجودمان را در آتش فراق خویش سوزاند، تاب‌وتوان را از دل‌هایمان گرفته و ما را در غم و اندوهی بی‌پایان غرق کرده است.

پاک‌نژاد بیان کرد: اگرچه به پشتوانه مقام معظم رهبری و مسئولان نظام اسلامی هیچ خللی در روند حرکت رو به رشد ایران اسلامی اتفاق نخواهد افتاد و این مسیر متعالی، ادامه خواهد یافت؛ اما همه وظیفه داریم در این شرایط حساس، هوشیارتر از قبل عمل کرده و خود را برای انتخابات پیش رو آماده سازیم.

وی با تأکید بر اینکه به همت مردم و مسئولان، راه شهید جمهورمکتبی و مردی سید ابراهیم رئیسی استمرارمی یابد، اضافه کرد: باید از میراث ارزشمند شهدای انقلاب پاسداری شود تا مسیر پرشتاب پیشرفت و استقلال کشور جمهوری اسلامی ایران همچنان ادامه یابد و حرکت در مسیر تمدن عظیم وجهان گیر اسلامی به کندی نگراید.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با برشمردن صفات نیکو و ملکوتی شهید خدمت آیت‌الله رئیسی گفت: این شهید بزرگ دردیانت، فقاهت، ساده‌زیستی، تواضع و ساده‌زیستی، نگاه آینده‌نگر، ژرف‌اندیشی، مدیریت راهبردی و استراتژیکی افکارواعمالشان در حد اعلی و ستودنی بود، ملت آگاه و فهیم ایران اسلامی بار دیگر در انتخابات ۱۸ تیرماه نزدیک‌ترین گزینه به شهید جمهور فقید را انتخاب کنند تاهمچنان در مسیر پیشرفت و توسعه در میادین بین‌المللی و ملی کشور اسلامیان در اوج بدرخشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته