دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری:

مبارزه با فساد شعار شهید جمهور بود

مبارزه با فساد شعار شهید جمهور بود
انسیه خزعلی: رئیس جمهور شعاری داده بودند و معتقد بودند باید صادق‌الوعد باشند و در مقابل فساد بایستند.
کد خبر : 913233

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی در برنامه شهید جمهور با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی یکی از کسانی بود که به شدت در مقابل فساد حساس و در مقابل آن می‌ایستاد گفت: آیت الله رئیسی از بسیاری مواردی (فساد) که شاید از قبل دولت وی صورت گرفته، اما ایشان و یا وزرایشان آن را کشف کرده و در مقابلش ایستادگی کرده و نگذاشتند ادامه یابد، ناراحت می‌شدند که چرا به دولت سیزدهم نسبت داده می‌شود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور شعاری داده بودند و معتقد بودند باید صادق‌الوعد باشند و در مقابل فساد بایستند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه وقتی رئیس جمهور می‌دیدند مسأله‌ای به دولت ایشان نسبت داده می‌شود در حالی که خود دولت آن را کشف کرده و اجازه نداده ادامه یابد، آزرده خاطر شده و گلایه می‌کردند که چرا دوستان نمی‌روند درست دفاع و تبیین کنند گفت: ایشان می‌گفتند چرا چیزی که از فولاد مبارکه تا چای دبش و.. که مربوط به دولت نیست، اما دولت در برابرش می‌ایستد و جلوی آن را می‌گیرد باید به نام دولت تمام شود؟ و چرا شعار «مبارزه با فساد» ما نباید دیده شود در حالی که خودمان جلودار و سردمدار این حرف هستیم.

خزعلی در ادامه از مهمترین خصوصیات شهید امیر عبداللهیان را اخلاق، تواضع، علم و دانش، حکمت، دوراندیشی و مدیریت خواند و گفت: عبداللهیان می‌گفتند ایشان (همسرم) رئیس بنده هستند و متقابلاً نگاهی محبت‌آمیز و محترمانه بین ایشان و همسرش وجود داشت و این مشهود بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته