دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1403 - 09:28

دانشگاه آزاد انزلی میزبان ۳۵ شرکت صنعتی در رویداد صدرا

دانشگاه آزاد انزلی میزبان ۳۵ شرکت صنعتی در رویداد صدرا
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی از برگزاری نخستین رویداد صدرا در این واحد دانشگاهی با حضور ۳۵ شرکت تولیدی و صنعتی خبر داد.
کد خبر : 913144

منیره حسینی‌صیادنورد، معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری نخستین رویداد صدرا در این واحد دانشگاهی با حضور ۳۵ شرکت تولیدی و صنعتی خبر داد و اظهار کرد:‌ این رویداد از هفتم خرداد 1403 با همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی آغاز به کار خواهد کرد و تا نهم خرداد ادامه دارد.

وی افزود:‌  این رویداد با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال؛ اهداف متعالی ازجمله ارتباط مؤثر جامعه دانشگاهی و صاحبان صنایع، شبکه‌سازی میان متخصصان، نوآوران و کارآفرینان درون و برون دانشگاه، معرفی توانمندی و ظرفیت‌های صنایع، شرکت‌ها و کارآفرینان، شناسایی مهارت‌های مورد نیاز صنایع توسط دانشجویان و مرتفع ساختن نیاز به جذب نیروی ماهر و متخصص در قالب طرح پویش را دنبال می‌کند.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی با تأکید بر اینکه بازدید از این رویداد برای عموم آزاد خواهد بود، اضافه کرد: در روز‌های برگزاری رویداد صدرا در این واحد دانشگاهی سه میزگرد تخصصی با عناوین«موانع همکاری دانشگاه و صنعت در استان گیلان»، «دانشگاه کارآفرین با بهره‌گیری از فرصت‌های منطقه آزاد» و «نقش منطقه آزاد در توسعه ملی و منطقه‌ای» با حضور استادان واحد بین‌المللی انزلی، مدیران استانی و صاحبان صنایع برگزار خواهد شد. 

دانشگاه آزاد انزلی میزبان ۳۵ شرکت صنعتی در رویداد صدرا

حسینی‌صیادنورد گفت:‌ ایجاد ارتباط و تعامل میان صنعت و دانشگاه طی سال‌های اخیر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دانشگاه‌های کشور بوده و مسئولان دانشگاهی سعی دارند با اعمال ایده‌های مختلف در این زمینه در راستای مهارت‌آفرینی برای فارغ‌التحصیلان و رفع معضل بیکاری گام بردارند.

وی ادامه داد:‌ در همین راستا رویداد‌های صدرا از سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را در کشور آغاز کرد و تا به امروز روند رو به رشدی را گذرانده است. این نمایشگاه‌ها مأموریت و رسالت خود را با موضوعات مختلف و با هدف ایجاد بستر اقتصادی مناسب، رقابت سالم، شناسایی واحد‌های برتر و ایجاد تعامل و ارتباط میان اعضای بخش‌ها و مجموعه‌های مختلفِ فرهنگی، هنری، صنعتی، خدماتی و... با دانشگاه آزاد اسلامی، اجرا می‌کند.

به گزارش آنا،‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی با حدود ۳ هزار و ۶۰۰ دانشجو و ۷۹ عضو هیئت‌علمی، در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته