دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1403 - 09:00

علی قارداشی: ثابت کردیم قصد و غرضی نداشتیم/ فشار مضاعفی برای مدال المپیک نمی‌آوریم

علی قارداشی: ثابت کردیم قصد و غرضی نداشتیم  فشار مضاعفی برای مدال المپیک نمی‌آوریم
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: با کسب سهمیه‌های نیما عالمیان و ندا شهسواری ثابت کردیم قصد و غرضی نداشتیم.
کد خبر : 913115

مهرداد علی قارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه تنیس روی میز ایران توانست سهمیه‌های ارزشمندی را برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب کند، اظهار کرد: دنیا متوقف نمی‌شود و ما باید هر روز تمرین کنیم و با تلاش فراوان خود را آماده حضور در مسابقات و تورنمنت‌های مختلف کنیم. رویکرد مثبتی داشته و خواهیم داشت. هر از گاهی به چالش‌هایی برمی خوریم از جمله شهادت رئیس جمهوری و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد، اگر جای این عزیزان در بهشت است.

وی ادامه داد: کمبود اطلاعات را نباید بهانه‌ای قرار دهیم تا نتوانیم نتایج‌مان را بهبود بخشیم. تلاش می‌کنیم تا بهترین بمانیم و ضعف‌ها و ایراد‌ها را برطرف کنیم. باید گام‌های رو به جلویی برداریم و بتوانیم در المپیک هم نتایج خوبی بگیریم. برای مسابقات انتخابی آسیای میانه شاهد این بودیم که اعتراض‌هایی مبنی بر انتخاب‌های نمایندگان کشورمان بودیم در حالی که صحیح‌ترین و عادلانه‌ترین تصمیم را گرفتیم و با کسب سهمیه‌های نیما عالمیان و ندا شهسواری ثابت کردیم قصد و غرضی نداشتیم. حالا روسفید شده‌ایم و با قطعی شدن سهمیه نوشاد عالمیان از طریق رنکینگ المپیکی، سه نماینده در المپیک پاریس خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مورد احتمال مدال آوری این رشته ورزشی در المپیک پاریس عنوان کرد: نمی‌خواهم فشار مضاعفی روی دوش نمایندگان کشورمان بیاورم. نتایج بازی‌ها قابل پیش‌بینی نیست. همان‌طور که نیما عالمیان در مسابقات انتخاب آسیای میانه برابر حریف گمنام ازبکستانی مغلوب شد، نوشاد عالمیان در دیدار با نماینده بی نام و نشان بلژیکی شکست خورد، ندا شهسواری به هلیا اصغری که عضو تیم ملی نیست باخت. یک جانبه نگری نمی‌کنیم و فشار مضاعف نمی‌آوریم. نباید سطح انتظار را بالا ببریم اگرچه بیشترین پیشرفت را داشتیم. منکر زحمات نمی‌شویم ولی کار سخت است. همت، تلاش، مدیریت با آرامش را رها نخواهیم کرد،چون سومین المپیک هر سه نماینده ماست، برنامه ریزی بسیار خوبی خواهیم کرد و اعزام‌ها را به مسابقات بین‌المللی ادامه می‌دهیم. کار تیمی را برای رسیدن به نتایج بهتر ادامه می‌دهیم و امیدوار به آینده خواهیم ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته