دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1403 - 12:42

بدرقه استاندار جوان به خانه ابدی/ آذری‌ها برای رحمتی سنگ تمام گذاشتند + فیلم و عکس

بدرقه استاندار جوان به خانه ابدی  آذری‌ها برای رحمتی سنگ تمام گذاشتند + فیلم و عکس
پیکر مطهر خادم‌الرضا استاندار شهید آذربایجان‌شرقی با حضور انبوه جمعیت آذربایجان‌شرقی به خانه ابدی بدرقه شد.
کد خبر : 913089

خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ پس از تشییع باشکوه پیکر شهدای خدمت در تبریز، تهران، قم، بیرجند و مشهد مقدس و طواف پیکر شهید در حرم امام رضا (ع)، پیکر مطهر شهید مالک رحمتی و شهید موسوی برای تدفین به مراغه و تهران منتقل شد.

پیکر استاندار شهید آذربایجان‌شرقی صبح امروز وارد فرودگاه مراغه شد و مراسم تشییع شهید با حضور باشکوه مردم از مسیرهای تعیین شده انجام و پیکر شهید در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

مردم شهیدپرور مراغه که تاکنون بیش از 1400 شهید گلگون کفن تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند، با حضور استقبال حماسی خود از پیکر شهید «مالک رحمتی» در فرودگاه سهند، بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.

آیین تشییع و وداع با شهید رحمتی ساعت 10 صبح از میدان استاد کریمی آغاز و در میدان 22 بهمن به پایان رسید. پس از آیین مداحی، سخنرانی و اقامه نماز پیکر شهید رحمتی به گلشن زهرای مراغه منتقل و در جوار شهدای دوران دفاع مقدس به خاک سپرده شد.

مجلس ترحیم استاندار شهید آذربایجان شرقی و شهدای سانحه هوایی از ساعت 16 برای برادران در مسجد جامع و برای خواهران در مسجد شهدا برگزار می‌شود.

به گزارش آنا، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی و همراهان وی در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، دچار سانحه شد و با وجود اعزام ده‌ها گروه امدادی، تلاش‌ها برای پیدا کردن بالگرد سانحه‌دیده به علت شرایط سخت جوی و جغرافیایی، ساعت‌ها به طول انجامید.

سرانجام بامداد روز ۳۱ اردیبهشت‌ماه، گروه‌های امدادی مردمی و هلال احمر، بالگرد سانحه دیده را کشف کردند و مشخص شد که آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان به شهادت رسیده‌اند.

 
 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته