دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1403 - 09:36

صالحی: پس از لیگ ملت‌ها با مصدومیت به طور کلی خداحافظی می‌کنم/نمی‌توانم دو بازی پشت سر هم انجام دهم

صالحی: پس از لیگ ملت‌ها با مصدومیت به طور کلی خداحافظی می‌کنم نمی‌توانم دو بازی پشت سر هم انجام دهم
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: امیدوارم در لیگ ملت‌ها نتیجه بگیریم و پس از آن در زمان دو، سه ماهه‌ای که دارم ضعف عضلانی‌ام را تقویت و با مصدومیت به طور کلی خداحافظی کنم.
کد خبر : 913051

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، میثم صالحی پس از تمرین تیم ملی والیبال ایران درباره دیدار برابر صربستان اظهار کرد: بازی سخت و حساسی بود. تیم ایران تمام تلاش خود را انجام داد. برای پیروزی به میدان رفتیم و به امتیاز این مسابقه احتیاج داشتیم، اما نشد و شرمنده شدیم. البته مهم این است که تا آخر جنگیدیم، اما نتوانستیم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. امیدوارم رفته رفته بهتر شویم و تیم نتیجه بگیرد تا دل مردم را شاد کنیم.

وی درباره شرایط بدنی خودش و خروج از لیست تیم ملی برای دیدار با ایتالیا تصریح کرد: با توجه به صحبت‌هایی که با کادر فنی داشتیم و شرایطی که خودم دارم، نمی‌توانم دو بازی پشت سر هم انجام دهم. شرایط بدنی و شانه من به گونه‌ای است که تنها هفته‌ای دو بازی می‌توانم انجام دهم. شرایطم از گذشته خیلی بهتر شده و همه توانم را می‌گذارم که تیم ملی بتواند نتیجه بگیرد. سعی می‌کنم حتی اگر شده یک درصد هم به تیم کمک کنم که تیم ملی خوب نتیجه بگیرد.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در پایان افزود: من هر شش ماه یک بار MRI می‌گیرم و با چند پزشک مشورت می‌کنم. اینجا حتی آقای پائز هماهنگ کردند و یکی از بهترین پزشکان برزیل شانه من را چک کردند. خدا را شکر هیچ مشکلی وجود ندارد. دو سال از جراحی سنگینی که داشتم گذشته و الان خدا را شکر خیلی بهتر شده، اما ضعف عضلانی وجود دارد. شاید اگر من سال گذشته با تیم ملی نمی‌رفتم و یک استراحت سه، چهار ماهه داشتم، شرایط بهتر می‌شد. اگر در آن مدت فقط وزنه می‌زدم و به ریکاوری شانه‌ام می‌رسیدم، شاید الان شرایطم به گونه‌ای بود که به هر چهار بازی برسم. نیاز به ریکاوری و کار با وزنه داشتم، اما بدون اینکه حتی یک بازی هم انجام دهم با تیم ملی رفتم و فقط فرصت‌سوزی شد. امیدوارم در لیگ ملت‌ها نتیجه بگیریم و بعد در زمان دو، سه ماهه‌ای که در اختیار دارم ضعف عضلانی‌ام را تقویت و با مصدومیت به طور کلی خداحافظی کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته