دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1403 - 20:16
وزیر امور خارجه ونزوئلا در دیدار با باقری مطرح کرد:

دولت و ملت ونزوئلا شریک غم و اندوه ایران در این شرایط سخت

دولت و ملت ونزوئلا شریک غم و اندوه ایران در این شرایط سخت
وزیر امور خارجه ونزوئلا در دیدار با باقری گفت: دولت و ملت ونزوئلا شریک غم و اندوه شما در این شرایط سخت هستند و ما همواره سرافرازی و پیروزی‌های ایران را مایه افتخار و سرافرازی خود می‌دانیم و در این شرایط دشوار و اندوهبار در کنار شما هستیم.
کد خبر : 913028

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ایوان خیل پینتو وزیر امور خارجه ونزوئلا که به‌عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور این کشور برای ادای احترام به مقام و جایگاه رئیس جمهور و وزیر خارجه شهید به تهران سفر کرده، در دیدار با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه پیام کتبی تسلیت نیکلاس مادورو رئیس جمهور کشورش را تسلیم کرد.

وزیر امور خارجه ونزوئلا با ابراز مراتب تسلیت و همبستگی رئیس جمهور، دولت و مردم ونزوئلا به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و حسین امیرعبداللهیان، تاکید کرد: دولت و ملت ونزوئلا شریک غم و اندوه شما در این شرایط سخت هستند و ما همواره سرافرازی و پیروزی‌های ایران را مایه افتخار و سرافرازی خود می‌دانیم و در این شرایط دشوار و اندوهبار در کنار شما هستیم.

وی با اشاره به روابط صمیمی خود با وزیر خارجه شهید ایران، نقش وی را در تحکیم و تعمیق روابط ایران و ونزوئلا ستود.

سرپرست وزارت امور خارجه نیز در این دیدار با قدردانی از سفر وزیر امور خارجه ونزوئلا و حضور وی در مراسم ادای احترام به رئیس جمهور و وزیر خارجه فقید ایران، ابراز امیدواری کرد که مسیر تعمیق و توسعه روابط با تدبیر و راهبری مسئولان عالی دو کشور با قوت تداوم یابد.

علی باقری ابراز اطمینان کرد ارتقای کمی و کیفی روابط ایران و ونزوئلا یک الزام راهبردی برای تقویت چندجانبه گرایی است و ایران عزم جدی دارد تا از ظرفیت‌های مختلف برای توسعه مناسبات با ونزوئلا به‌ویژه در عرصه اقتصادی استفاده کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته