دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1395 - 10:27

نماینده بروجرد: زن خانه‌دار از هیچ‌گونه حمایت اجتماعی برخوردار نیست

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حفظ بنیان خانواده گفت: هیچ شأنی بالاتر از خانه‌داری برای زنان جامعه ما نیست.
کد خبر : 91293

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، عباس گودرزی نماینده بروجرد، امروز دوشنبه 17 خرداد در صحن علنی مجلس پس از گزارش عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور درباره آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: دولت‌ها در سیاست‌های خود وحدت رویه ندارند و به رشد متوازن توجه نمی‌کنند. در برنامه ششم برای تولیدات فرهنگی مفید که از دغدغه‌های رهبر است صراحت عملیاتی نداریم و توجه به بنیان خانواده نیز که ریشه اصلی آسیب‌های اجتماعی است در همه شئون کشور مورد غفلت است.


وی افزود: زن در خانه به عنوان یکی از اصلی‌ترین ستون‌های بنیان خانواده مورد توجه قرار نمی‌گیرد و امروز شأن خانه‌داری مورد توجه نیست. در حالی که هیچ شأن و منزلتی بالاتر از خانه‌داری در فرهنگ اسلامی وجود ندارد، به عنوان یک بیکار به او نگاه می‌شود و از هیچ‌گونه حمایت اجتماعی برخوردار نیست.


گودرزی تأکید کرد: برای زنان هیچ شأنی بالاتر از خانه‌داری نیست.


نماینده بروجرد افزود: در آموزش و پرورش ما هیچ متن و کتابی برای آموزش مسئولیت‌های اجتماعی از جمله نقش پدری، مادری و همسر داری وجود ندارد.


گودرزی در ادامه به بحث فرمانداری‌های ویژه اشاره کرد و افزود: پرونده فرمانداری‌های ویژه روی زمین مانده است و بر اساس آن تنها حقوق مدیران افزایش پیدا کرده است. مشکلات مردم با افزایش حقوق مدیران حل نمی‌شود.


وی با اشاره به معضل بیکاری به تعطیل شدن کارخانه‌ها اشاره کرد و گفت: در شهرداری بروجرد کارگران بیش از پنج ماه است که حقوق نگرفته‌اند و کارخانه اصلی تعطیل یا در حال تعطیلی هستند.


گودرزی افزود: رفع مشکل بیکاری نیازمند نظارت و هدایت مستمر است. ما باید توجه کنیم که بر تسهیلات اعطایی نظارت شود تا به دست مصرف‌کننده اصلی آن و کارآفرین توانمند بیفتد و دلالان از تسهیلات بانکی به جای جامعه بیکاران سود نبرند.


انتهای پیام/

برچسب ها: بیکاری شهرداری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته