دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1403 - 07:15

به بهانه سالگرد درگذشت ناصر حجازی؛ عاشق بازی مجیدی بود اما گفت اگر او طلا هم باشد نمی‌خواهم

به بهانه سالگرد درگذشت ناصر حجازی؛ عاشق بازی مجیدی بود اما گفت اگر او طلا هم باشد نمی‌خواهم
به بهانه سیزدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد ناصر حجازی باید به بزرگی این مربی و بازیکن سابق فوتبال اشاره کنیم.
کد خبر : 912923

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، زنده یاد ناصر حجازی طی مدت مربیگری در استقلال از بازیکنانی، چون فرهاد مجیدی، علی موسوی، علیرضا اکبرپور، سیروس دین محمدی و... زیاد استفاده می‌کرد و فوتبال آنها را قبول داشت. یکی از بازیکنانی که حجازی خیلی او را دوست داشت فرهاد مجیدی بود. مجیدی یک بار در بازی حساس تیم‌های استقلال و فجر سپاسی که حجازی روی نیمکت استقلال و پورحیدری روی نیمکت فجر سپاسی بود، دبل کرد و از همان‌جا به دل ناصر حجازی نشست. 

جالب این که بعد‌ها و در ماجرای پرسپولیسی شدن فرهاد مجیدی که البته در نهایت انجام نشد، حجازی در مصاحبه‌ای که کلی سر و صدا کرد گفت اگر مجیدی طلا هم باشد او را نمی‌خواهم. در یک بازی دوستانه استقلال مقابل تیم ملی عمان هم عده‌ای از هواداران استقلال به شدت فرهاد مجیدی را تشویق کرده و خواستار حضور او در ترکیب استقلال شدند که این مسئله با واکنش تند حجازی مواجه شد. البته تاکید می‌کنیم که او مجیدی را دوست داشت، اما اصول کاری خودش را بیشتر دوست داشت و به همین دلیل گاهی اوقات حرکاتی را انجام می‌داد که شاید در ظاهر عجیب بود، اما واقعاً نمی‌خواست از اصول خود بگذرد. 

حجازی در استقلال دوران پرفراز و نشیبی را سپری کرد ولی توانست این تیم را به فینال جام باشگاه‌های آسیا برساند که البته آنجا مغلوب جوبیلو ایواتای ژاپن شد و به جام نرسید. شاید بدترین باخت‌های دوران مربیگری او در استقلال هم مربوط به دو بازی حساس مقابل سایپا می‌شد که یکی را ۴ بر یک و دیگری را دو بر یک باخت.گفتنی است حجازی توانسته بود در لیگ ۷۶ هم با استقلال به مقام قهرمانی برسد و به جام باشگاه آسیا برود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته