دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1403 - 10:27

دادرس: هاشمی‌نسب در بازی بعدی استقلال محروم است/ کمیته انضباطی درست رأی داد

دادرس: هاشمی‌نسب در بازی بعدی استقلال محروم است  کمیته انضباطی درست رأی داد
عضو کمیته استیناف اعلام کرد مهدی هاشمی‌نسب در بازی بعدی استقلال با نساجی مازندران محروم است.
کد خبر : 912841

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعلام کرد درخواست تجدیدنظر باشگاه استقلال برای حکم محرومیت دو جلسه‌ای و جریمه یک میلیارد ریالی مهدی هاشمی‌نسب به دلیل بدرفتاری نسبت به عوامل تیم ذوب‌آهن مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی رد شده و رأی کمیته انضباطی عیناً تأیید می‌شود.  ولیکن به لحاظ فقدان سابقه محکومیت، مستنداً به ماده ۱۰۷ مقررات مذکور قرار تعلیق اجرای حکم یک جلسه از محرومیت فوق تا پایان نیم فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ صادر و اعلام می‌شود رأی صادره قطعی است.

تعلیق یک جلسه از محرومیت هاشمی‌نسب در حالی از سوی کمیته استیناف اعلام شد که مهدی هاشمی‌نسب پیش از این محرومیت را در فصل جاری فوتبال باشگاهی ایران تجربه کرده بود و طبیعتا‍ً نمی‌شد یک جلسه از محرومیت وی تعلیق شود. 

در همین رابطه مهدی دادرس عضو کمیته استیناف به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: محرومیت قبلی هاشمی‌نسب اجرا خواهد شد. او در بازی بعدی استقلال با نساجی مازندران محروم است. کمیته انضباطی اعلام کرد که هاشمی نسب محروم است و درست هم رأی داد. کمیته استیناف رأی محرومیت هاشمی‌نسب را تأیید می‌کند و او در بازی بعدی استقلال محروم است.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته