دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1403 - 09:08

هنیه: امت اسلامی و حمایت از مقاومت دغدغه اصلی رئیس‌جمهور شهید ایران بود

هنیه: امت اسلامی و حمایت از مقاومت دغدغه اصلی رئیس‌جمهور شهید ایران بود
رئیس دفتر سیاسی حماس با حضور در مراسم تشییع شهدای خدمت، گفت که شهید رئیسی بر محور‌های زیادی تأکید می‌کرد که ۳ مورد از مهم‌ترین آنها امت اسلامی، حمایت از مقاومت و طوفان بود.
کد خبر : 912832

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، در سخنرانی که در آغاز مراسم تشییع شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه داشت، به نیابت از ملت پایدار فلسطین و به نام گروه‌های مقاومت فلسطین، این ضایعه را خدمت مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

 وی با اشاره به دیداری که در ماه مبارک رمضان و در سفر به تهران با شهید رئیسی داشت، گفت که این شهید بزرگوار در حمایت از ملت فلسطین مواضع ثابتی داشت.

هنیه از ۳ مورد از محور‌های مورد تأکید شهید رئیسی نام برد و گفت که از دید وی، مسئله اول امت اسلامی است، اینکه امت باید مسئولیت‌های خود را انجام دهد و ملت فلسطین سرزمین و مقدساتش را آزاد کند؛ اینکه مسئله فلسطین سیاسی نیست و در عمق عقیده امت اسلامی است جای دارد.

هنیه مسئله دوم مورد تأکید شهید رئیسی را حمایت از مقاومت عنوان کرد به این معنی که مقاومت یک انتخاب راهبردی است تا ما آزادی فلسطین را محقق کنیم.

به گفته رئیس دفتر سیاسی حماس، سومین محور مورد تأکید شهید رئیسی، نبرد طوفان الاقصی بود؛ نبردی که از همه محور‌ها و جبهه‌های مقاومت در جریان است و سلسله‌وار قلب رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و تحولی تاریخی در سطح جهانی ایجاد کرد.

هنیه درنهایت گفت: ملت فلسطین و مردم قهرمان غزه تا آزادی کامل فلسطین و قدس شریف این نبرد را ادامه خواهند داد و حمایت ایران از محور مقاومت تا زمان برافراشتن پرچم پیروزی بر فراز گنبد‌های مسجدالاقصی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته