دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مخبردزفولی: شهید آیت‌الله رئیسی در شورای عالی انقلاب فرهنگی اهتمام زیادی به پیشرفت کشور داشتند

مخبردزفولی: شهید آیت‌الله رئیسی در شورای عالی انقلاب فرهنگی اهتمام زیادی به پیشرفت کشور داشتند
رئیس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: آیت‌الله رئیسی در شورای عالی انقلاب فرهنگی اهتمام زیادی به پیشرفت کشور داشتند.
کد خبر : 912813

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا مخبردزفولی در برنامه‌ای در رادیو گفتگو با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش اظهار کرد: شهادت آیت‌الله رئیسی غم سنگینی است، اما انقلاب ما انقلاب  بزرگی است، ما شهدای بزگی از جمله شهید بهشتی را از دست داده‌ایم، اما انقلاب اسلامی راهش را ادامه داده چراکه همه این عزیزان هدف مشترک داشتند.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی صبح و شب نمی‌شناخت و بنده مدتی با ایشان از نزدیک کار کردم، جزء علما و خادمینی بود که شبانه‌روز کار می‌کرد و زندگیش را وقف خدمت به مردم کرد.

رئیس فرهنگستان علوم گفت: شهید رئیسی این روحیه را از امام رضا (ع) وام گرفته بود، شهادتش هم به خواست امام رضا (ع) بود و در شب ولادت امام رضا (ع) ایشان به آرزوی خود که شهادت بود، رسید. انشاالله روحشان قرین رحمت الهی باشد و با اولیاءالله محشور شوند.

مخبردزفولی بیان کرد: خداوند به ملت، بزرگان و خانواده ایشان صبر بدهد، انشالله خلاء سخت ایشان جبران شود. البته که خداوند خودش اسبابش را فراهم خواهد کرد چراکه مسیر انقلاب اسلامی خدمت رسانی به مردم و پیشرفت کشور است بنابراین این راه ادامه دارد و پرچم خدمت از یک خادم به خادم دیگر منتقل خواهد شد.  

رئیس فرهنگستان علوم با اشاره به سابقه آشنایی با آیت‌الله رئیسی ادامه داد: آشنایی بنده با آیت‌الله رئیسی به زمانی برمی‌گردد که ایشان رئیس سازمان بازرسی کل کشور بود، در آن زمان بنده به خاطر کار‌های علمی، دانشگاهی و شورای عالی انقلاب فرهنگی گاهی به خدمت ایشان می‌رسیدم. در ادامه که ایشان رئیس قوه قضاییه شدند باز هم با در حوزه‌های مختلف علمی و دانشگاهی با ایشان در ارتباط بودم، در این سه سال اخیر هم به دلیل اینکه رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی بودند با ایشان در تماس بودم.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی حقیقتا در شورای عالی انقلاب فرهنگی اهتمام زیادی به پیشرفت کشور داشتند و توجه زیادی به موضوعات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی و محرومین داشتند، گاهی در جلسات روی موضوعات با جدیت مشارکت می‌کردند، زندگی بسیار ساده و معمولی داشتند، رفتارشان با همه اقشار چه بهترین نخبگان، دانشمندان، مسئولان و مردم عادی با تواضع و احترام برخورد می‌کرد.

رئیس فرهنگستان علوم اعلام کرد: خدمت، اخلاص، پاک دستی و ساده زیستی از خصوصیت‌های بارز آیت‌الله رئیسی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته