دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در بیانیه‌ای صورت گرفت؛

قدردانی ۱۸۵ نماینده مجلس از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی

قدردانی ۱۸۵ نماینده مجلس از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی از عملکرد این دانشگاه قدردانی کردند.
کد خبر : 912758

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی کریمی فیروزجائی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، اول خردادماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه 185 نفر از نمایندگان در قدردانی از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت چهل و دومین سال تاسیس این دانشگاه را به شرح زیر قرائت کرد.

مقام معظم رهبری (مدظلله العالی): «دانشگاه آزاد اسلامی یک امید برای سیل مشتاقان تحصیلات عالی در سراسر کشور است.»

 

دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از مهم ترین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و بزرگترین دانشگاه حضوری جهان اسلامی در بیش از 4 دهه فعالیت موثر و درخشان در نظام آموزش عالی کشور، توانسته است خدمات فاخر و ارزنده ای در جهت تحقق عدالت آموزشی و تربیت اجتماعی در چارچوب ارزش های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده و قریب به 40 درصد آموزش عالی را برعهده دارد.

 

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چهل و دومین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از اهتمام و مساعی مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی که در جهت اعتلا و پیشرفت و تحقق منویات و مطالبات امامین انقلاب اسلامی، گام‌های استوار و مطمئن برداشته اند اعلام می نماییم.

 

امید است دانشگاه آزاد اسلامی تحت زعامت و هدایت مقام معظم رهبری با مدیریت تحول آفرین و تعالی بخش آن بتواند به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته