دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

شعبه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در آفریقا و مالزی راه‌اندازی می‌شود

شعبه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در آفریقا و مالزی راه‌اندازی می‌شود
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: رایزنی‌های علمی را برای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بین ایران و دانشگاه‌های خارجی از حوزه بین‌الملل وزارت علوم آغاز کرده‌ایم. 
کد خبر : 907000

عرفان خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره انتقال استادان پیام نور به دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور اظهار کرد: جذب استادان دانشگاه پیام نور در دانشگاه فنی و حرفه‌ای هنوز عملیاتی نشده است و از آنجایی که کمبود ۱۰۰۰ استاد داریم، پس متقاضی هیئت علمی همه دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه پیام نور در رشته‌های فنی هستیم تا مشکلمان حل شود، اما تفاهم نامه‌ها هنوز عملیاتی نشده است و امیدواریم در سال ۱۴۰۳ محقق شود.

وی درباره تعاملات بین المللی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با سایر دانشگاه‌ها گفت: با بیش از ۵۰ کشور جهان و ۱۸۰ دانشگاه در کشور‌های مختلف تفاهم نامه امضا کرده ایم؛ اما سیاست ما توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای هم در منطقه و هم در جهان است. 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور تصریح کرد: رایزنی‌های علمی را برای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بین ایران و دانشگاه‌های خارجی از حوزه بین الملل وزارت علوم آغاز کرده ایم و برنامه‌ای که منجر به تاسیس دانشگاه مشترک می‌شود در کشورهای آفریقایی و کشور مالزی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته