دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1403 - 11:45

هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی ۱۴۰۳

هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی ۱۴۰۳
پشتیبانی سایت فرایندی است که در آن سعی می‌شود سایت و کارایی آن را بروز نگهداشت. در کل هم پشتیبانی سایت به دو بخش فنی و محتوایی تقسیم بندی می‌شود که بخش فنی آن مربوط به نگهداری سایت و بروزرسانی افزونه ها، بهینه سازی کها، افزایش امنیت سایت و ... می‌شود.
کد خبر : 912699

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پشتیبانی سایت فرایندی است که در آن سعی می شود سایت و کارایی آن را بروز نگهداشت. در کل هم پشتیبانی سایت به دو بخش فنی و محتوایی تقسیم بندی می شود که بخش فنی آن مربوط به نگهداری سایت و بروزرسانی افزونه ها، بهینه سازی کها، افزایش امنیت سایت و غیره می شود. هر چقدر که زمان بیشتری از طراحی و راه اندازی سایت شما می گذرد، سایت نیاز بیشتری به بروزرسانی پیدا می کند تا بتواند کارایی خود را حفظ کند و کارآمد و سریع هم باقی بماند. این بروزرسانی ها باعث می شود تا سایت امنیت بالایی داشته باشند و از خطر هک شدن دور بماند. در این مطلب قصد داریم هر آن چه را که لازم است در مورد پشتیبانی سایت بدانید را به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

چرا به پشتیبانی سایت نیاز داریم؟

معمولا بسیاری از افراد آگاهی لازم در مورد نیازهای خود در صنایع مختلف را ندارند. به همین دلیل برای توسعه وب سایت خود و افزودن ویژگی ها و امکانات جدید به آن، به خدماتی که پشتیبان سایت به آن ها ارائه می کند، نیاز دارند. در صورتی که افراد نخواهند سایت خود را بروزرسانی کنند، حفره های امنیتی که در افزونه هایی مانند افزونه های وردپرس وجود دارد، به احتمال زیاد امنیت سایت شما را کاهش خواهد داد و یا باعث می شود سرعت سایت کند شود. همچنین ممکن است پس از مدتی استفاده از سایت، بخش فنی آن دچار خطاها و باگ هایی شود که وجود این خطاها تاثیر منفی روی سئو سایت می گذارد و در نتیجه با کاهش رتبه در نتایج جستجو همراه خواهد بود.

همه کسانی که صاحب سایت هستند می توانند با دریافت خدمات پشتیبانی از سایت و بروز نگه داشتن زیرساخت های سایت خود، هزینه های جانبی و زیان های احتمالی را کاهش دهند و باعث افزایش کارایی و بهبود عملکرد سایت خود شوند. با بروزرسانی سایت می توان درآمد بیشتری کسب کرد، مشتریان را راضی نگه داشت و خدمات خوبی به آن ها ارائه داد. از طرف دیگر لازم نیست با ایجاد هر نوع مشکلی در سایت خود در گوگل مشکل خود را سرچ کنید و راه کارهای مختلفی را امتحان کنید که این کار خود سبب وارد شدن زیان هایی به سایت می شود. کافی است در چنین مواقعی با گره پشتیبانی سایت خود ارتباط برقرار کرده تا آن ها مشکل سایت شما را برطرف کنند.

پشتیبانی از سایت شامل چه خدماتی می شود؟

  • پیدا کردن و بررسی تمام مشکلات فنی سایت و حل آن ها
  • بهبود روند کیفی عملکرد سایت
  • بالا بردن سرعت سایت و پیشگیری از کند شدن سایت
  • بروز کردن کدهای قدیمی برای افزایش امنیت و سرعت سایت
  • بهره گیری از روش های جدید برای برقراری امنیت
  • چک کردن تمام صفحات وب سایت و رفع باگ آن ها
  • تهیه بک آپ و پشتیبان فایل ها به صورت روزانه و هفتگی
  • رفع مشکلات تکنیکالی سایت
  • پاسخگویی و پشتیبانی از سایت به صورت 24 ساعته

مزایای استفاده از پشتیبان وردپرس چیست؟

یکی از بهترین کارهایی که هر فردی می تواند برای وب سایت وردپرسی خود انجام دهد، انتخاب پشتیبان برای سایت خود است. این کار مزایای زیادی را به همراه دارد که در ادامه به چند مورد از مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • افزایش فروش و درآمد: زمانی که شما سرعت بالایی داشته باشد، ایمن و کاربرپسند باشد، می توانید بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کرده و آن ا را تبدیل به مشتریان دائمی خود کنید. در این صورت درآمد حاصل از فروش محصولات و خدمات در سایت بیشتر خواهد شد.
  • بهبود رتبه و بازدهی: سایت های بهینه شده می توانند رتبه بهتری از گوگل دریافت کنند و بازدهی بالاتری از تلاش های بازاریابی خود بگیرند.
  • افزایش اعتماد و وفاداری: با داشتن یک وب سایت ایمن و بدون مشکل می توان اعتماد و وفاداری مشتریان را جلب کرد و با آن ها یک رابطه بلند مدت و پربازده ایجاد کرد.

هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی

برای اطلاع از هزینه و خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی خود ابتدا باید در نظر بگیرید که این پشتیبانی به چه صورت میباشد ؟ برای مثال پشتیبانی فنی سایت یه هزینه ی دارد ، پشتیبانی از خدمات فروش محصولات سایتتون یا پشتیبانی تلفنی برای سایتتون هزینه ای دیگر دارد . از دیگر خدماتی که شامل هزینه میشود می توان به انجام خدمات سئو ، طراحی مجدد صفحات سایتتون با وردپرس اشاره کرد . 

برای استفاده از خدمات پشتیبانی سایت می توانید طراحی سایت و پشتیبانی سایت میلان استودیو ، مه ویژن ، کمک وردپرس و دیگر شرکت های پشتیبانی سایت کمک بگیرید.

انتهای پیام/

برچسب ها: سایت وردپرس هزینه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته