دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تمهیدات ترافیکی در تهران برای روز تشییع پیکر شهید رئیسی

تمهیدات ترافیکی در تهران برای روز تشییع پیکر شهید رئیسی
پلیس راهور پایتخت محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی را اعلام کرد.
کد خبر : 912666

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در پایتخت برای روز چهارشنبه دوم خرداد خبر داد و گفت: این تمهیدات ترافیکی به مناسبت مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و از ساعت ۴ صبح اعمال می‌شود.

بر این اساس، مصوبات و تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در تهران برای روز تشییع پیکر شهید رئیسی به این شرح است:

از شرق تهران محدودیت حلقه اول از خیابان ولیعصر (عج)، محدودیت ترافیکی حلقه دوم از میدان فردوسی و محدودیت ترافیکی حلقه سوم از بزرگراه امام علی و دماوند آغاز می‌شود.

از غرب تهران نیز محدودیت حلقه اول از خیابان آزادی تقاطع زارع آغاز می‌شود و بر این اساس پلیس به هیچ عنوان اجازه تردد  را به خودروهای عبور در خیابان کارگر نخواهد داد. حلقه دوم از محدوده نواب و آزادی آغاز شده و حلقه سوم نیز مربوط به سه راه فرودگاه است.

محدودیت‌های ترافیکی از شمال تهران در حلقه اول از خیابان کارگر و بلوار کشاورز و خیابان کریمخان، در حلقه دوم از خیابان فاطمی و در حلقه سوم از میدان گلها و گمنام آغاز می‌شود. از محدوده جنوب نیز  محدودیت‌ها در حلقه اول از  خیابان شهدای ژاندارمری و شهید نظری، در حلقه دوم از لبافی نژاد و در حلقه سوم از خیابان جمهوری شکل می‌گیرد.

اجرای محدودیت‌ها از ساعت ۴:۳۰ صبح در محدوده حلقه  اول اجرا خواهد شد. همچنین توقف خودروها از ساعت ۲۴ امشب در داخل محدوده حلقه اول یعنی از میدان فردوسی تا سه راه فرودگاه ممنوع است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته