دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران صورت گرفت؛

تشریح خدمات سلامت‌محور رئیس جمهور شهید+ فیلم

تشریح خدمات سلامت‌محور رئیس جمهور شهید+ فیلم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با تشریح خدمات سلامت محور رئیس جمهور شهید گفت: در حوزه سلامت پیگیری‌های مجدانه‌ای داشتند و باید گفت که بیش از ۱۲ درصد کل تخت‌های بیمارستانی کشور تخت اضافه شد.
کد خبر : 912645

به گزارش خبرنگار گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان، گفت: در طول سه سال خدمت خود تلاش‌های بی‌وقفه و جهادگونه‌ای ارائه کردند.

وی افزود: در حوزه سلامت پیگیری های مجدانه ای داشتند و در بحران کرونا تلاش‌های بسیاری داشتند همچنین در مورد کمبود تخت‌های بیمارستانی باید گفت که بیش از 12 درصد کل تخت‌های بیمارستانی کشور تخت اضافه شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: افتتاح بیمارستان ملارد، تکمیل بیمارستان فیروز‌آبادی از جمله خدمات ایشان به دانشگاه علوم پزشکی ایران بود. همچنین بیمارستان امام خمینی شهریار بعد از حدود 10 سال با پیگیری‌های ایشان تکمیل و برای خدمت‌رسانی به مردم آماده شد.

پازوکی با اشاره به خدمات ارزنده رئیس جمهور در حوزه بهداشت گفت: آیت‌الله رئیسی در مورد سلامت خانواده و واکسیناسیون فعالیت‌های بسیاری داشتند که از جمله آن‌ها اضافه شدن دو واکسن به چرخه واکسیناسیون کشور و از بین رفتن بیماری‌ها و عوارض بیماری و کم شدن مرگ‌ومیر در کودکان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه پایش و غربالگری بیماری‌های دیابت و فشارخون از جمله فعالیت‌های ارزشمند دولت سیزدهم بود، گفت: اقدامات و حمایت‌های رئیس جمهور از مراکز آموزشی و پژوهشی و همینطور بین‌المللی سازی دانشگاه‌ها در این سه سال بسیار برای کشور ارزشمند بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران تصریح کرد: وزیر امور خارجه کشور در این مدت در عین حفظ عزت و جایگاه کشورمان بدون دادن کوچک‌ترین امتیازی با دیپلماسی فعال خود، تهدیدات دشمنان را به حداقل رساندند و باعث غرور ملی شدند.

وی افزود: حضور فعال کشور ایران در پیمان شانگ‌های، جی فایو و سایر کشور‌های دنیا، از جمله خدمات وزارت امور خارجه در این دولت بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته