دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1395 - 09:46

نماینده لنگرود: در 15 روز نوروز 21 هزار و 200 لیتر مشروب تولید داخلی کشف شده است

نماینده لنگرود در مجلس دهم با اشاره به گزارش وزیر کشور از آسیب‌های اجتماعی در کشور گفت:‌ در 15 روز نوروز امسال براساس گزارش رسمی نیروی انتظامی، 21 هزار و 200 لیتر مشروب تولید داخلی کشف شده است.
کد خبر : 91264

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، مهرداد لاهوتی در صحن علنی امروز خانه ملت پس از ارائه گزارش عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور از آسیب‌های اجتماعی خطاب به وی گفت: آقای وزیر بهتر بود به علاوه گزارش راه حل هم ارائه می‌کردید. آمار 11 میلیون حاشیه‌نشینی که مطرح کردید درست است ولی چه باید کرد؟


وی ادامه داد:‌ قانون تقسیمات کشوری از جمله مواردی است که شما برای آن طی سه سال گذشته اقدامی نکرده‌اید؛ اگر این قانون ایرادی دارد به مجلس ارجاع دهید تا آن را اصلاح کنیم.


این نماینده مجلس تأکید کرد: 25 میلیارد دلار قاچاق داریم. همین مسأله جلوی اشتغال را گرفته است.


وی افزود: آمار 2 و نیم میلیون معتاد بر اساس خوداظهاری معتادان است؛ ولی آمار اعتیاد بالای 6 میلیون است. این در حالی است که 21 هزار 400 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.


لاهوتی گفت: در کشور 80 میلیونی 15 میلیون پرونده قضایی داریم در حالی که کشوری مانند هندوستان تنها 4 و نیم میلیون پرونده دارد که این نشان می‌دهد یک جای کار اشکال دارد.


وی با اشاره به آمار رسمی طلاق در کشور تصریح کرد:‌ بیشتر موارد طلاق در پنج سال ابتدایی زندگی اتفاق می‌افتد و این نشان می‌دهد که طلاق ریشه در مسائل اقتصادی دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته