دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1395 - 10:32
در اطلاعیه‌ای منتشر شد

هشدار سازمان سنجش به داوطلبان کنکور درباره تبلیغات دروغین برخی موسسات

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد هیچ یک از مسؤولان، کارشناسان یا کارکنان سازمان سنجش، با هیچ مؤسسه‌ای همکاری ندارند و ادعای افراد و مؤسسات در این‌باره کذب محض است.
کد خبر : 91262

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای به داوطلبان کنکور سراسری درباره ادعای برخی موسسات هشدار داده است.


سازمان سنجش در این اطلاعیه‌ اعلام کرد که برخی از افراد و مؤسسات سودجو، با توجه به نزدیکی زمان برگزاری آزمون سراسری، انتخاب رشته و ... با سوء‌استفاده از نام و عنوان مسؤولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور و یا معرفی خود به عنوان مشاور ارشد سازمان سنجش آموزش کشور، در تهران، اراک، اهواز و شهرهای مختلف کشور اقدام به تبلیغات گسترده و فریب داوطلبان و خانواده‌های آنان می‌کنند.


سازمان سنجش آموزش کشور هشدار داده است که موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کند و به داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها هشدار داده که ادعای این افراد و مؤسسات کذب محض است.


سازمان سنجش اعلام کرد که هیچ یک از مسؤولان، کارشناسان یا کارکنان سازمان سنجش، با هیچ مؤسسه‌ای همکاری ندارند و افراد نام برده شده در تبلیغات این مؤسسات ارتباط و همکاری با این سازمان ندارند و طرح این موضوعات این‌چنین برای سوء استفاده از داوطلبان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته