دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فعالیت تالار‌های پذیرایی در روزهای عزای عمومی تعطیل می‌شود؟

فعالیت تالار‌های پذیرایی در روزهای عزای عمومی تعطیل می‌شود؟
رئیس اتحادیه صنف تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس پذیرایی درباره تعیین تکلیف مجالسی که در شرایط اعلام عزای عمومی برنامه ریزی شده‌اند، گفت: برای تعطیلی یا ادامه فعالیت تالار‌های پذیرایی و برگزاری مراسم، صاحبان این مراکز منتظر و تابع دستور پلیس اماکن هستند.
کد خبر : 912551

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، با اعلام عزای عمومی پنج روزه در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در سانحه بالگرد، گمانه زنی‌ها برای تعطیلی مجالس مهمانی و جشن ها بیشتر شد. در همین رابطه بیژن عبداللهی درگفت‌وگو با  آنا درباره تعیین تکلیف مجالسی که در شرایط فعلی و اعلام عزای عمومی به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان برنامه ریزی شده اند، گفت: برای تعطیلی یا ادامه فعالیت تالار‌های پذیرایی و برگزاری مراسم منتظر و تابع دستور پلیس محترم اماکن فراجا هستیم.

رئیس اتحادیه صنف تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس پذیرایی تاکید کرد: اتحادیه صنف تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس پذیرایی از پلیس اماکن مرکزی درخواست تعیین تکلیف در این رابطه کرده؛ اما تاکنون در این رابطه دستورالعملی از سوی این نهاد صادر نشده است. به محض وصول هرگونه دستور العملی، اطلاع رسانی‌های لازم از طریق سایت رسمی اتحادیه و کانال‌های خبری صورت خواهد گرفت.

توصیه رئیس اتحادیه

رئیس اتحادیه صنف تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس پذیرایی تصریح کرد: بعید نیست، مجالسی مانند عروسی که به جهت حضور مهمانان شهرستانی لغو آن سخت است،  برای این روز برنامه ریزی شده باشد، اما با توجه به اعلام عزای عمومی و به حرمت داغی که با شهادت ریاست جمهوری و همراهان ایشان بر دل ملت جمهوری اسلامی ایران نشسته است، توصیه می‌کنیم که مجالس خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی ادامه داد: تا زمان وصول دستورالعمل از پلیس اماکن اگر موعد برگزاری مراسمی فرارسید و یا اینکه پلیس اماکن نظر به بلامانعی برگزاری مجالس داشت، توصیه می‌شود که برای رعایت حرمت مردم داغ دار از ایجاد سروصدا و شادی در ملاء عام و یا برگزاری نمایش‌های آتش بازی به جد خودداری شود.

عبداللهی تاکید کرد: در صورت برگزاری مجلسی با نظر موافق پلیس اماکن و یا عدم وصول دستورالعمل، لازم است که تالار‌ها چراغ‌های بیرونی را خاموش و از انتشار صوت و یا نورافشانی و آتش بازی در بیرون از تالار خودداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته