دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

فرهاد قائمیان: اختتامیه جشنواره امام رضا (ع) برگزار نمی‌شود

فرهاد قائمیان: اختتامیه جشنواره امام رضا (ع) برگزار نمی‌شود
مدیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) از لغو مراسم اختتامیه این رویداد در پی شهادت رئیس‌جمهور خبر داد.
کد خبر : 912380

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری آنا، فرهاد قائمیان مدیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) در گفت وگو با آنا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه در حادثه سقوط بالگرد توضیح داد: بر اساس تصمیماتی که در ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) گرفته شده، مراسم اختتامیه این رویداد در روز دوشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه برگزار نمی‌شود. همچنین هنوز تصمیمی برای چگونگی تقدیر از برگزیدگان اتخاذ نشده و اسامی برگزیده‌ها تا مشخص شدن تاریخ اختتامیه اعلام نخواهد شد.

این بازیگر اظهار کرد: به سهم خودم به همه ملت ایران و مقام معظم رهبری این ضایعه ناگوار را تسلیت عرض می‌کنم و برای خانواده سید بزرگوار حجت الاسلام رئیسی آرزوی صبوری می‌کنم. در حال حاضر اصلاً چیزی نمی‌توانم بگویم و برای همه بازماندگان این حادثه آرزوی صبر می‌کنم که داغ بزرگی را تحمل می‌کنند.

مدیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) همچنین گفت: امشب (دوشنبه ۳۱ اردیبهشت) محفلی با حضور هنرمندان و مهمانان در گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته