دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1403 - 10:16
با امضای تفاهم‌نامه صورت می‌گیرد؛

همکاری دانشگاه آزاد دلیجان و یک واحد صنعتی در قالب طرح پویش

همکاری دانشگاه آزاد دلیجان و یک واحد صنعتی در قالب طرح پویش
دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و دلیجان و یک گروه بازرگانی صنعتی درراستای تربیت نیرو‌های مهارتی تفاهم‌نامه امضا کردند.
کد خبر : 912144

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه آموزشی - مهارتی تربیت نیرو‌های متخصص موردنیاز گروه (هلدینگ) بازرگانی صنعتی صدف با دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و دلیجان با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و مدیران صنایع دلیجان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دلیجان برگزار شد.

محمدباقر توکلی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در این نشست به پویشی که در دانشگاه آزاد اجرا شده، اشاره کرد و افزود: این تفاهم‌نامه گامی فراتر از همکاری است و متناسب با منطقه صنعتی دلیجان با نرخ منفی اشتغال است.

تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد دلیجان و یک واحد صنعتی در قالب طرح «پویش»

حمیدرضا بهرامی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌ نراق و دلیجان هم مراسم با اشاره به نسل‌های مختلف دانشگاهی در تربیت نیرو‌های جوان افزود: سابقه درخشان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق در تربیت نیرو‌های متخصص گویای این قضیه است و همکاری صنایع و شرکت‌ها با دانشگاه‌ها عامل موفقیت نیروهای متخصص در بازار رقابت است.

شهرام ابراهیمی مدیر گروه بازرگانی صنعتی صدف دلیجان هم بیان کرد: در صنعت مهندسان زیادی داریم، اما تعداد تکنسین‌های اجرایی و کاردان اندک است که دانشگاه می‌تواند در این زمینه یاری‌گر صنعت باشد و با آموزش مهارت‌های فنی به دانشجویان این نقص را جبران کند.

دادستان شهرستان دلیجان هم با تحسین این طرح گفت: جلسه موضوع بسیار جالب و جدیدی دارد و خوشحالم با این حرکت تأکید مقام معظم رهبری در پیوند بین دانشگاه و صنعت در حال به ثمر نشستن است.

تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد دلیجان و یک واحد صنعتی در قالب طرح «پویش»

عباس آیینه‌دار افزود: امروز این عزم جدی که در این مسیر می‌بینیم موجب خوشحالی است و با این حرکت‌ها، دانشگاه و نهاد صنعتی می‌توانند همدیگر را برای رفع کمبود‌ها پوشش دهند.

محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان نیز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب که تبیین کرد: علم باید تولید ثروت کند و اجرای این طرح در دلیجان سرمشقی برای صنایع و دانشگاه‌ها در سایر استان‌ها است.

به گزارش آنا؛ براساس تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و دلیجان با  گروه (هلدینگ) بازرگانی صنعتی صدف، دانشجویان در چهار رشته موردنیاز گروه صنعتی صدف جذب می‌شوند و مطابق سرفصل‌های آموزشی و دوره‌های مهارتی موردنیاز آموزش خواهند دید، با این توضیح که از بدو تحصیل دانشجویان به استخدام گروه صنعتی صدف درآمده و هزینه تحصیلی آنان به دانشگاه پرداخت می‌شود.

همچنین خوابگاه برای سکونت دانشجویان از طریق گروه صنعتی تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته