دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1403 - 09:46

تاج: بازگشت عزیزی خادم؟ این را از حقوق‌دانان سؤال کنید/ نقش بقیه اعضای هیئت رئیسه در فساد حرف بی‌خودی است+ فیلم

تاج: بازگشت عزیزی خادم؟ این را از حقوق‌دانان سؤال کنید  نقش بقیه اعضای هیئت رئیسه در فساد حرف بی‌خودی است+ فیلم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در مورد مسئله عزیزی خادم می‌توانید از حقوق‌دانان سؤال کنید.
کد خبر : 912140

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی تاج در حاشیه برگزاری افتتاحیه کلاس VAR عنوان کرد: در کنگره فیفا بحث کمک داور ویدئویی انجام شد. 

وی در مورد اینکه در ماجرای فساد در فوتبال آیا تیمی جز مس رفسنجان مطرح است و چرا این ماجرا که مربوط به سال 1400 است اکنون در حال بررسی است، گفت: تا فساد کشف نشود که کسی نمی داند چه شده است. الان وقتی کشف شده و نهاد نظارتی که روی این پرونده کار جدی می کند. از وقتی من آمدم حرفم این بود که در کمیته اخلاق و انضباطی به بعضی مسائل نمی توانیم رسیدگی کنیم و باید در محاکم قضائی رسیدگی شود و اگر آنجا رای بدهند در محاکم قضایی فوتبالی هم حتما تصمیم گیری می کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می شود که قرار است کلیه اعضای هیئت رئیسه برای این پرونده احضار شوند، گفت: این حرف بی خودی است و اتفاقا خود فدراسیون فوتبال از پیگیرهای رسیدگی به این پرونده بوده است. هر کسی هر موردی می شنود و یا  سراغ دارد به محکام قضائی فدراسیون اعلام کند.

تاج در خصوص اینکه این فساد لیگ امسال هم در برمی گیرد گفت: نه اصلا این طور نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه لیگ در هفته های پایانی با VAR برگزار می شود یا خیر گفت: در لیگ نه اما برای فینال حذفی تلاش می کنیم که داشته باشیم.

مهدی تاج همچنین در خصوص اینکه با استعفای سهیل مهدی و خداداد افشاریان چرا مهدی در محل کارش حاضر شده است، گفت: تا دادگاه برای آنها حکم قطعی صادر نکند فدراسیون تشخیص داد آنها در این پست نباشند و منتظر رای دادگاه هستیم.

وی در مورد پایان محرومیت عزیزی خادم و اینکه گفته می شود چون از سوی مجمع برکنار نشده می تواند به فدراسیون برگردد، گفت: این سوال را از حقوقدادن ها بپرسید.  

مصاحبه کامل را در فیلم زیر ببینید:

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته