دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پیام وزیر علوم به جشنواره قرآن و عترت دانشجویان مطرح شد؛

افرادی که با قرآن مانوس شده‌اند؛ حق طلب و حق جو هستند

افرادی که با قرآن مانوس شده‌اند؛ حق طلب و حق جو هستند
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه کردستان گفت: افرادی که با قرآن مانوس شده اند؛ حق طلب و حق جو هستند.
کد خبر : 911986

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این پیام ضمن قدردانی از میزبانی دانشگاه کردستان و برگزارکنندگان این رویداد ابراز کرد: خدا را شاکریم که به برکت جمهوری اسلامی، قرآن مجید و سیرت و سبک زندگی عترت پاک اهل‌بیت در این کشور نهادینه شده است.

وی خطاب به دانشجویان حاضر در این نشست گفت: خوش به سعادت شما که با قرآن محشور هستید، خداوند نعمت بزرگی به شما و خانواده محترمتان عطا کرده که با قرآن هم‌نوا و هم‌نشین شده‌اید.

وزیر علوم با بیان اینکه خداوند علم مطلق، امنیت محض و کتاب وی کلام وحی است، ابراز داشت: قطعاً وقتی فردی با عشق با قرآن محشور باشد، روح قرآن در همه ابعاد وجودی وی تجلی خواهد کرد و این گونه افراد، آزاده، حق‌طلب و حق‌جو هستند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پایان این تماس تلفنی از دانشجویان شرکت‌کننده در سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت خواست هم اکنون که با قرآن محشور هستند، سعی کنند در انجام تکالیف علمی و سایر ساحت‌ها و شئون زندگی نیز سرآمد باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته