دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فصلنامه سازمان بسیج اساتید در علوم انسانی رتبه «ب» را کسب کرد

فصلنامه سازمان بسیج اساتید در علوم انسانی رتبه «ب» را کسب کرد
معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور اعلام کرد: فصلنامه علمی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی حائز رتبه علمی (ب) کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم شد.
کد خبر : 911835

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید آرایی معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور گفت: فصلنامه علمی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی که تازه تاسیس بوده و در سال ۱۴۰۱ راه اندازی و منتشر گردیده با ارزیابی کمیسیون نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توانست حائز رتبه علمی (ب) شود.

وی با تبریک این موفقیت به جامعه دانشگاهی و نهضت استادی بسیج عنوان کرد: رویکرد فصلنامه علمی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی، مسأله محوری، سیاست پژوهی، توسعه و تحول در علوم انسانی بومی در سطوح راهبردی در عرصه‌ها و حوزه‌های گوناگون است که امروز نیاز جدی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور محسوب می‌شود.

مدیر گروه تخصصی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی (سمت) تأکید کرد: خط مشی فصلنامه سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی انتشار مقالات علمی در حوزه‌های نظری و عملی مطالعات علوم انسانی با نگاه تحولی و میان رشته‌ای است که تحلیل نظریات و تجارب مرتبط با حوزه علوم انسانی با برخورداری از رویکرد نقد علمی و سیاست پژوهی در آن مورد انتظار است.

عضو اتاق فکر سیاستگذاری علم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فصلنامه علمی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی در راستای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و معرفی بهترین دستاورد‌های علمی با رویکرد بین رشته‌ای از کلیه اساتید، محققان و اندیشمندان عرصه‌های مختلف علمی مرتبط با موضوع علوم انسانی جهت ارسال مقالات علمی به سامانه این نشریه به نشانی https://www.thbaj.ir دعوت به عمل می‌آورد.

آرایی با اشاره به اینکه نشریات علمی بسیج اساتید رویکرد مسأله محوری و حل المسایلی دارند، عنوان کرد: فصلنامه علمی سیاست پژوهی تحول در علوم انسانی پنجمین نشریه علمی سازمان بسیج اساتید کشور است. چهار فصلنامه علمی دیگر شامل؛ مطالعات قدرت نرم، مطالعات بیداری اسلامی، مطالعات حقوق بشر اسلامی و مطالعات الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی هم دارای رتبه علمی (ب) از سوی کمیسیون نشریات علمی وزارت عتف هستند.

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور در پایان گفت: لازم است از زحمات و تلاش‌های مجدانه کلیه عوامل علمی و اجرایی فصلنامه بویژه دکتر محمدرضا مردانی ریاست سازمان و مدیر مسول، دکتر محمدمهدی گرجیان عربی سردبیر، دکتر سیدمحمدرضا موسوی دبیر تخصصی و مدیر داخلی و نیز دکتر وحید صالحی مدیر اجرایی فصلنامه تشکر و قدردانی نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته