دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی «روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی «روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی بیست و هفتم اردیبهشت، «روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» را به همکاران روابط عمومی در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.
کد خبر : 911736
 
به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید امیر محجوب مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی بیست و هفتم اردیبهشت، «روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» را به همکاران گرامی، خدوم و دلسوز روابط عمومی در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بیست و هفتم اردیبهشت، «روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی» را به همه همکاران گرامی، خدوم و دلسوز روابط عمومی در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می‌گویم.

این روز تداعی‌گر اهمیت و جایگاه روزافزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات و ساختار نهادهای مختلف است که به‌عنوان دیده‌بان هر سازمان، تبیین‌گر و بازتاب‌دهنده فعالیت‌ها و دستاوردها به جامعه و انعکاس‌دهنده مطالبات سازمانی به مدیران است. به بیان دیگر روابط عمومی عنصر تقویت‌کننده اعتماد و ارتباط درونی و بیرونی هر مجموعه به شمار می‌آید.

از آنجایی که دانشگاه ذاتا ماهیتی اجتماعی دارد، نقش روابط عمومی این نهاد اثربخش، در تحولات و توسعه جامعه بی‌بدیل است و از این جهت روابط عمومی دانشگاه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی هر سازمانی باید با تسلط به دانش روز بتواند به ماموریت‌ها و رسالت خود عمل کند و این امر با آگاهی، مهارت، خلاقیت، هنر و دانش و کار جمعی محقق خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یک نهاد مردمی و اجتماعی نقش تعیین‌کننده‌ای در رشد و بالندگی جامعه برعهده دارد و اگر دستاوردهای ارزشمند این دانشگاه در حوزه‌های مختلف اعم از علمی، آموزشی، فناوری و... به خوبی تبیین شده است، حاصل زحمات خستگی‌ناپذیر و تلاش دلسوزانه همکاران در روابط عمومی واحدهای دانشگاهی بوده است، جا دارد از تلاش بی‏دریغ همکاران گرامی در اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح، هدایت تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه و جذب دانشجو و ارتباط موثر با استادان، کارکنان و دانشجویان تشکر و قدردانی کنم. امید دارم با همکاری و همدلی و تلاشی مضاعف در جهت تحقق برنامه‌ها و اهداف دانشگاه بکوشیم.

این روز فرخنده را به تمامی مدیران و کارکنان محترم روابط عمومی استان‏ها، مسئولان روابط عمومی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم در پناه خداوند متعال تندرست، شاد و موفق باشید.

 سید امیر محجوب

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته