دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1403 - 12:44
مدیرعامل بانک رفاه در جریان بازدید از غرفه "خانواده ما" سازمان تأمین‌اجتماعی در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد؛

عزم جدی بانک رفاه کارگران برای حمایت از نهاد خانواده و ترویج فرزندآوری

عزم جدی بانک رفاه کارگران برای حمایت از نهاد خانواده و ترویج فرزندآوری
دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در جریان بازدید از غرفه سازمان تأمین‌اجتماعی در سی‌و‌پنجمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: ابتکار سازمان تأمین‌اجتماعی در طراحی و راه‌اندازی غرفه‌ای با رویکرد حمایت از تحکیم خانواده و جوانی جمعیت جای تقدیر بسیار دارد.
کد خبر : 911717

به‌گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط‌عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر للـه‌گانی با حضور در غرفه «خانواده ما» سازمان تأمین‌اجتماعی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: بانک رفاه کارگران در دو بُعد با سازمان تأمین‌اجتماعی همکاری نزدیک دارد؛ یک بُعد سهامداری و دیگری از بُعد فعالیت عادی بانکی که تعامل نزدیکی بین ما برقرار است. 

 

وی افزود: با بسترهای الکترونیکی که به کمک مرکز فناوری اطلاعات سازمان تأمین‌اجتماعی ایجاد شده، ماهیانه بالغ بر 60 هزار میلیارد تومان حق بیمه از طریق درگاه‌های بانک رفاه پرداخت می‌شود. چه به‌صورت حضوری و چه به صورت الکترونیکی، پرداخت حق بیمه سازمان تأمین‌اجتماعی در بانک رفاه کارگران امکانپذیر است و این نشان‌دهنده همکاری بسیار نزدیک بانک رفاه کارگران و سازمان تأمین‌اجتماعی است.

مدیرعامل بانک رفاه درباره اقدامات بانک رفاه در حوزه قانون جوانی جمعیت و حمایت از فرزندآوری گفت: کمیته پرداخت تسهیلات بانک رفاه کارگران در راستای عمل به قانون جوانی جمعیت و حمایت از نهاد خانواده و ترویج فرزندآوری، تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ 4 درصد و بازپرداخت 10 ساله برای متقاضیان در نظر گرفته که در همین راستا در سال 1402 بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات در همین قالب پرداخت شده است.

وی افزود: علاوه بر این برای کارکنان بانک رفاه نیز مشوق‌هایی در همین راستا در نظر گرفته شده که از جمله می‌توان به مرخصی‌های زایمان و مرخصی‌های تشویقی فرزندآوری اشاره کرد که مجموعه این‌ها حاکی از عزم و اراده جدی بانک رفاه کارگران برای مشارکت در حل این چالش دارد که مشکلاتی جدی برای کشور ما ایجاد کرده است و امیدواریم که بانک رفاه کارگران و سازمان تأمین‌اجتماعی با هم‌افزایی بتوانند نقش مهمی در مانع‌زدایی از این مسئله ایفا کنند.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته